خبرگزاری کار ایران

دو هفته مانده به شروع لیگ؛

پازل ساپینتو تکمیل می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۵۸۱

استقلال در نقل و انتقالات تابستانی نتوانسته به صورت یکدست در تمامی نقاط تقویت شود؛ نکته‌ای که پازل ریکاردو ساپینتو را ناقص می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران در نقل و انتقالات مسیر پرفراز و نشیبی را تا به امروز طی کرده است. با خرید کاوه رضایی به عنوان یک مهاجم دیگر برای آبی پوشان، ریکاردو ساپینتو با چالش جدیدی مواجه شده است. قبل از اینکه هر یک از ۷ خرید تابستانی به استقلال ملحق شوند، آن‌ها در تلاش بودند تا بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر را جذب کنند: سعید صادقی.

استقلال کورس جذب این بازیکن را که انتقالش با حواشی زیادی هم همراه بود، به پرسپولیس واگذار کردند و تا به امروز موفق به جذب بازیکن خلاق یا بازیساز برای برطرف کردن نقطه ضعف خط میانی نشده‌اند.

در واقع استقلال در نقل و انتقالات تابستانی نتوانسته به صورت یکدست در تمامی نقاط تقویت شود؛ نکته‌ای که پازل ریکاردو ساپینتو را ناقص می‌گذارد. استقلال به غیر از خط میانی مشکلی در سایر نقاط ندارد.

در دروازه، خط دفاع و همینطور خط حمله استقلال نقصی ندارد. به خصوص خط حمله: به غیر از تمدید قرارداد با آرمان رمضانی و ارسلان مطهری، سجاد شهباززاده و اخیرا کاوه رضایی به عنوان مهاجمان جدید این تیم معرفی شدند. ناگفته نماند که حتی امین قاسمی نژاد پس از بازگشت از گل گهر در پایان انتقال قرضی در لیست مازاد قرار گرفت.

به دنبال جدایی وریا غفوری و محمد دانشگر بازیکنانی برای خط دفاعی جذب شدند اما مساله اصلی که فصل پیش هم در همین زمان مورد توجه بود، دوباره در کانون توجه قرار دارد. استقلال در پست هافبک بازیساز فقط عزیزبک آمانوف را در اختیار دارد که با توجه به سن کم فرصت بسیار زیادی هم برای بازی در فصل پیش به دست نیاورده بود.

نیاز مبرم استقلال در نقل و انتقالات اکنون در دو پست است. با توجه به اینکه کوین یامگا و رضا میرزایی می‌توانند در پست وینگر راست بازی کنند، استقلال در پست وینگر چپ فقط جعفر سلمانی را در اختیار دارد که جدایی امیرحسین حسین زاده این تیم را مجبور می‌کند برای جذب بازیکن در این پست هم دست به کار شود.

البته استقلال برای جذب بازیکن در این پست اقداماتی انجام داده و برای انتقال محمد محبی با باشگاه سانتاکلارا گفتگوهایی هم انجام داده است اما تا به این لحظه او در اردوی استقلال حضور ندارد و در صورتیکه جذبش نهایی شود بخش عمده‌ای از آماده سازی پیش فصل را با توجه به فرصت کم باقی مانده تا شروع فصل جدید از دست داده است.

ریکاردو ساپینتو قطعا برای ایجاد ارتباط یکدست در تیمش نیاز به اتصال هماهنگ خط دفاعی و مهاجمانش دارد که این تنها به واسطه حضور خط میانی پویا و فعال میسر است. در صورتیکه استقلال مانند اغلب مسابقات فصل پیش برای موقعیت سازی روی مهدی مهدی پور متکی باشد، پیشرفت چندانی در قلب تیم قهرمان حاصل نمی‌شود.

با توجه به عدم وجود بازیکن خلاق در دسترس در بازار ایران، به احتمال فراوان ساپینتو برای آخرین سهمیه بازیکن خارجی استقلال، برای جذب بازیکن خلاق از این فرصت استفاده خواهد کرد. اردوی ۱۰ روزه استقلال در ترکیه رو به پایان است. فرصت برای تکمیل پروژه‌های نقل و انتقالاتی هم رفته‌رفته از دست می‌رود. استقلال برای تکمیل پازل ساپینتو نیاز به جذب بازیکن خلاق و جانشین امیرحسین حسین زاده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز