خبرگزاری کار ایران

اعلام قرعه نمایندگان بوکس ایران در کویت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۱۶۸

مراسم قرعه‌کشی تورنمنت بین‌المللی کویت شب گذشته (چهارشنبه – 29 تیرماه) در هتل "هست میلِنی" برگزار و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایلنا، اولین دوره تورنمنت بین‌المللی بوکس به میزبانی کویت در گروه مردان، از عصر امروز (پجشنبه – 30 تیرماه) در فدراسیون بوکس این کشور آغاز می‌شود و تا روز سوم مردادماه ادامه خواهد داشت.

برهمین اساس با دعوت فدراسیون بوکس کویت، شش بوکسور کشورمان به همراه سرمربی و یک مربی با حمایت مالی شرکت "زنوبر ایرانیان" در این رویداد حضور دارند.

مصطفی ریگی (وزن 51 کیلوگرم)، سجاد محمدپور (وزن 57 کیلوگرم)، باقر فرجی (وزن 63.5 کیلوگرم)، شاهین موسوی (وزن 80 کیلوگرم)، سیدحسین میراحمدی (وزن 80 کیلوگرم) و طوفان شریفی (وزن 92 کیلوگرم) نمایندگان کشورمان در این رویداد هستند.

مراسم قرعه‌کشی و جلسه فنی مربیان و سرپرستان تیم‌های حاضر، شب گذشته (چهارشنبه – 29 تیرماه) با حضور علیرضا استکی سرمربی در هتل "هست میلِنی"  برگزار و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

در حالی که پیش از برگزاری مسابقات قرار بود این رقابت‌ها در اوزان 52، 57، 63، 69، 75، 81 و 91 کیلوگرم انجام شود اما شب گذشته در مراسم قرعه کشی تصمیم گرفته شد مسابقات در اوزان 51، 57، 63.5، 71، 80، 92 و 92+ کیلوگرم برگزار شود، بر همین اساس طبق تصمیم کادر فنی شاهین موسوی در وزن 80 کیلوگرم مبارزه خواهد کرد.

مصطفی ریگی نماینده وزن 51 کیلوگرم کشورمان پس از یک‌دور استراحت، در گام نخست باید با برنده دیدار تایلند و بلغارستان مبارزه کند.

سجاد محمدپور در وزن 57 کیلوگرم در گام نخست رو در روی "بیای جوخادار" از سوریه قرار می‌گیرد و در صورت راهیابی به مرحله بعد با یکی از نمایندگان اوکراین، تایلند و عراق مبارزه می‌کند.

باقر فرجی بوکسور وزن 63.5 کیلوگرم در دیدار نخست به مصاف "حسن الفتحلی" نماینده میزبان می‌رود و در صورت شکست این حریف، در مرحله بعد باید "موا الخامری" از یمن را شکست دهد.

سیدحسین میراحمدی بوکسور وزن 80 کیلوگرم در اولین دیدار برابر "راکئان التقفی" از عربستان قرار می‌گیرد و در ادامه باید با "ویلیام روسنوف" از بلغارستان مبارزه کند. شاهین موسوی دیگر نماینده کشورمان در این وزن ابتدا باید "رهماندو هالیمولاتی"  از چین را از پیش رو بردارد و سپس به مصاف یکی از نمانیدگان آلمان، کویت و ازبکستان برود.

طوفان شریفی در وزن 92 کیلوگرم نیز در مبارزه اول خود باید "رشید مهرینفر" از بحرین را شکست دهد و در صورت برتری مقابل "دیوربیک اورالوف" از ازبکستان قرار می‌گیرد.

علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی به عنوان مربی هدایت این نفرات را بر عهده دارند.

امروز (پنجشنبه - 30 تیرماه) رقابت‌های روز نخست برگزار می‌شود که باقر فرجی در وزن 63.5 کیلوگرم و حسین میراحمدی در وزن 80 کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز