خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد تمدید قرارداد پاری سن ژرمن به مسی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۷۱۹

پاری سن ژرمن به لیونل مسی پیشنهاد می کند که حضورش در این تیم را تا سال 2024 تمدید کند.

به گزارش ایلنا، به گفته منابع مارکا در داخل پاری سن ژرمن، لیونل مسی توسط این تیم برای مذاکره جهت تمدید یک ساله قرارداد مورد نظر قرار گرفته است.

در گذشته از سوی برخی از رسانه ها به صورت نادرست گزارش شده بود که بندی در قرارداد فعلی او وجود دارد که به هر دو طرف اجازه می دهد همکاری بین آنها را تمدید کنند اما این نادرست است.

هنوز پیشنهاد رسمی برای مسی ارائه نشده است اما باشگاه تمایل خود را برای تحقق آن نشان می دهد.

آیا لیونل مسی قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید می کند؟

ستاره آرژانتینی و نزدیکانش فکر می‌کنند هنوز خیلی زود است که پاسخی قطعی داشته باشند، مخصوصاً با توجه به اینکه هنوز پیشنهادی ارائه نشده است.

ایده مسی این است که تا پایان جام جهانی فوتبال قطر 2022 که تا پایان سال برگزار می شود، صبر کند. پس از آن او مدتی را صرف تحلیل آینده خود خواهد کرد.

او می خواهد ببیند که از نظر فیزیکی در کجا قرار دارد، انگیزه اش چگونه پیش می رود و وضعیت روحی اش چگونه خواهد بود.

مسی در اولین سال حضورش در تیم فرانسوی، شروع بدی داشت. عمدتاً به دلیل روند سازگاری او و چندین آسیب از جمله کووید-19 و عواقب بعدی آن.

مسی با پاری سن ژرمن تنها 10 بازی متوالی انجام داد، چیزی که در دوران حضورش در بارسلونا بی سابقه بود.

مسی در حال حاضر در پاریس در آستانه فصل جدید تمرین می کند، حتی تعطیلات خود را یک هفته کوتاه کرده تا با  همبازیانش تمرینات خود را شروع کند.

اولین بازی این فصل PSG در 31 ژوئیه خواهد بود، زمانی که آنها برای سوپرکاپ فرانسه به مصاف نانت خواهند رفت، در حالی که لیگ 1 فقط یک هفته بعد شروع می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز