خبرگزاری کار ایران

واران: باید زیر نظر تن هاگ از هر نظر پیشرفت کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۳۲۷

بازیکن فرانسوی می گوید منچستریونایتد باید زیر نظر سرمربی هلندی پیشرفت کند.

به گزارش ایلنا، رافائل واران می داند که منچستریونایتد باید در تمرینات پیش فصل "در همه چیز" پیشرفت کند، زیرا اریک تن هاگ، سرمربی جدید، ظاهر خود را به تصویر می کشد.

غول‌های اولدترافورد پس از شروع فصل گذشته با اوله گونار سولسشر و پیشرفت لنگان لنگان در جایگاه ششم زیر نظر سرمربی موقت یعنی رالف رانگنیک، به این اریک تن هاگ 52 ساله اعتماد کردند تا اوضاع را تغییر دهد.

 

مدافع میانی یونایتد گفت: "ما دقیقا می دانیم که چگونه می خواهیم بازی کنیم. سرمربی به خوبی توضیح داد که ما باید چه کار کنیم و کاملاً واضح است. بنابراین ما می دانیم که باید بسیار آماده باشیم زیرا این یک راه بسیار فیزیکی برای بازی است. بدیهی است که از نتیجه راضی هستیم، اما می دانیم که باید همچنان سخت کار کنیم تا برای شروع فصل آماده باشیم. ما خیلی کار می کنیم، بنابراین سعی می کنیم برای شروع فصل کاملا آماده باشیم."

واران در مورد رویکرد پیش فصل گفت: "این تازه شروع پیش فصل است، بنابراین تازه شروع است، اما ما دقیقا می دانیم که به کجا می خواهیم برویم. ما باید در همه چیز پیشرفت کنیم. ما برای این فصل جاه طلبی داریم اما مهمتر از همه، باید با فروتنی کار کنیم. فکر می کنم این مهم ترین است. به همین دلیل می دانیم که باید در تمرینات سخت کار کنیم و سعی می کنیم آماده باشیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز