خبرگزاری کار ایران

ویدیو: مجری ورزشی به سرطان مبتلا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۲۲۷

مجتبی پوربخش، مجری ورزشی صداوسیما خبر از ابتلایش به بیماری سرطان خون داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی پوربخش در برنامه لیگ یک به عنوان مجری فعالیت میکند. پیش از این هم در صدا و سیمای مرکز گیلان کار گزارش بازیها و اجرای برنامه‌ها را به عهده داشت. با این حال او بعد از 2 سال درباره ابتلایش به بیماری سرطان خبر داد. او با انتشار ویدیو و متنی در صفحه شخصی‌اش در این خصوص توضیحاتی ارائه داد: 

«سلام به همه راستش امروز دو سال از زمانی که متوجه شدم درگیر بیماری سرطان خون هستم می‌گذره .
تو این دو سال فقط یک تعداد محدودی از دوستای خیلی نزدیکم از این ماجرا خبر داشتن و به دلالیل زیادی که چندتاشو حتما خواهم گفت کسی از این موضوع اطلاع نداشت . یکی از مهمترین دلایلی که دوست نداشتم بازگوش کنم اولا شرایط روحی خودم بود که برام خیلی سخت بود پذیرشش و روزهای سختی رو پشت سر گذاشتم تا اینکه بالاخره باهاش کنار اومدم . یکی از دلایل دیگم این بود که دوست نداشتم کسی بهم ترحم کنه یا قضاوتم کنه و بخاطر بیماریم با چشم دیگه ای بهم نگاه کنه و‌کلا از هیچکس تو زندگیم انتظار همراهی هم نداشتم .بعد از صحبت با مشاور و یکسری دوستام متوجه شدم که همین نگفتن بیماریم باعث میشه فشار زیادی به خودم بیارم و وقتی نمی‌تونی دلیل درستی برای خستگی‌های غیر معمولت بیاری یا وقتی با یه سرماخوردگی ساده بیش از آدم‌های عادی باید مراقبت کنی که زودتر خوب بشی وخیلی مسائل ریز و درشت دیگه خیلی سخت می‌شد مخفی کردنش برام . امشب اما تصمیم گرفتم این اتفاق رو با شما در میان بزارم و اینم بگم که این بیماری بهم یاد داد تا وقتی که خدا بهت فرصت نفس کشیدن میده باید از هر روزش استفاده کرد . به دوستام محبت کنم . تو کارهام تلاش کنم . تا می‌تونم خاطرات خوب بسازم که یادگار بمونه و تا می‌تونم دل بدست بیارم . پشت مردمم باشم از هیچی جز خدا نترسم . 

توکلم به خداست و سعی می‌کنم از روزهایی که خدا بهم داده درست استفاده کنم الکی هم ادا در نمیارم که من به مبارزه با سرطان می‌رم و شکستش می‌دم اما به تقدیر الهی احترام میزارم هر چی خیره همون میشه.» 

حجم ویدیو: ۱.۷۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز