خبرگزاری کار ایران

صمیمی: با شمسایی اختلافی ندارم/ بزرگان فوتسال را دلزده نکنید/ برای شمسایی و حیدریان بازی خداحافظی برگزار کنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۸۷۸

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال گفت: هرگونه اختلافی با وحید شمسایی را تکذیب می‌کنم، ما با هم هیچ کدورتی نداریم. وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران است.

علیرضا صمیمی در گفتگو با ایلنا، در خصوص خداحافظی‌اش از تیم ملی فوتسال اظهار داشت: بعد از بازی تیم ملی مقابل قزاقستان در جام جهانی لیتوانی، تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفتم. سپهر محمدی و ناظم الشریعه شاهد بودند که این تصمیم را در لیتوانی گرفتم. اگر بلافاصله بعد جام جهانی خداحافظی می‌کردم به فوتبال باشگاهی‌ام ضربه وارد می‌شد. صبر کردم و خداحافظی‌ام را در روز تولدم اعلام کرد.

وی افزود: چندنفری بعد از اعلام خبر خداحافظی‌ام با من تماس گرفتند، که آیا علت خداحافظی‌ام اختلاف با وحید شمسایی بوده است؟ از اینجا هرگونه اختلافی با وحید شمسایی را تکذیب می‌کنم، ما با هم هیچ کدورتی نداریم. وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران است. 

ملی پوش اسبق فوتسال ایران گفت: تغییر نسل در تیم ملی یک مسئله منطقی است و باید دیر یا زود انجام شود. همانطور که 14 سال قبل من به تیم ملی آمدم و جای مصطفی نظری را گرفتم و دیگران هم باید جایگزین نسل ما شوند. تیم ملی فوتسال با توجه به حضور بازیکنان جوانش نیاز به بازی دوستانه دارد تا به اصطلاح بازیکنان جوان با بازیکنان بزرگ دنیا تنه به تنه شوند. فکر می‌کنم ترکیب اصلی تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا مشاهده می‌کنیم. آن وقت میتوان درباره پلکانی یا تغییر یکباره نسل تیم ملی بهتر نظر داد.

صمیمی درباره ادامه حضورش در تیم باشگاهی‌اش عنوان کرد: برای هشتمین سال پیاپی قراردادم را با مس سونگون تمدید کردم و امیدوارم بتوانم پنجمین قهرمانی را هم با این تیم کسب کنیم.

 وی با ارزیابی دروازه‌بان‌های جوان تیم ملی، تصریح کرد: به جز سپهر محمدی که مسابقات آسیایی و جام جهانی را تجربه کرده است بقیه دروازه‌بان دوره اولی است که مسابقات بین المللی را تجربه می‌کنند. ما نباید بازی‌های آسیایی را ساده فرض کنیم. واقعاً قهرمانی در آسیا کار راحتی نیست و این بازیکنان باید با تمام تمرکز در مسابقات حاضر شوند.

صمیمی درباره رقم قراردادش عنوان کرد: در همه جای دنیا مبلغ قرارداد فوتسالیست‌ها یک چهلم یا یک سی‌ام فوتبالیست‌ها است. متاسفانه با قهرمان‌های فوتسال آنطور که باید و شاید برخورد نمی‌شود. برای مثال آقای وحید شمسایی و محمدرضا حیدریان که اسطوره‌های فوتسال هستند حتی یک بازی خداحافظی برایشان در نظر گرفته نشد. چه خوب میشود اگر بازیکنان آن نسل یک بازی دوستانه با اسپانیا برگزار کنند و شان آنها با برگزاری بازی دوستانه حفظ شود.نباید کاری کنیم که قهرمان‌های فوتسال قهرمانی زده شوند. برای خودم که 14 سال در تیم ملی بودم و 130 یا 140 بازی ملی داشتم متاسفانه چنین حسی است. البته بازی در تیم ملی وظیفه‌ام بوده و هیچ منتی نیست، اما چرا احمد اسماعیل پور و بازیکنانی از این قبیل بدون بازی خداحافظی از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کنند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز