خبرگزاری کار ایران

محمودی: آرامش تیم ملی والیبال باید حفظ شود/ شهرام هنوز درباره خداحافظی تصمیمی نگرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۱۴۲

پیشکسوت والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال از بازیکنان جوان تشکیل شده و سرمایه ما است. در حال حاضر این تیم در کوران مسابقات است و آرامش تیم ملی باید حفظ شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ شب گذشته تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ برتر ملت‌ها 2022، مقابل بلغارستان  قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر در این دیدار شکست خورد.

در همین رابطه با بهنام محمودی پیشکسوت والیبال ایران تماس گرفتیم. او ترجیح می‌داد در این رابطه مصاحبه‌ای انجام ندهد. وی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: درود بر همه خبرنگارانی که صادقانه کار خودشان را انجام می‌دهند و شرف‌شان را به کارت هدیه نمی فروشند. این تیم از بازیکنان جوان تشکیل شده و سرمایه ما است. در حال حاضر این تیم در کوران مسابقات است و آرامش تیم ملی باید حفظ شود.

وی افزود: من قبلاً صحبت‌هایم را در کمیته فنی در هیات رییسه فدراسیون انجام داده‌ام. انشاالله بعد از پایان این تورنمنت درباره مسائل فنی، مربیگری و  مدیریتی تیم به صحبت می‌پردازم.

محمودی در پاسخ به اینکه آیا شهرام محمودی قصد خداحافظی از دنیای قهرمانی را دارد، گفت:‌ شهرام هنوز در این مورد تصمیمی نگرفته است. به برادرم گفته‌ام اگر قرار است در جایگاه شهرام محمودی به والیبال بازگردد و به بازیهایش ادامه بدهد. در غیر این صورت از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز