خبرگزاری کار ایران

علیپور:با ترکیب جوان تری در مسابقات کافا حاضر می شویم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۸۳۱

مدیر تیم ملى فوتبال بانوان از تلاش هاى سرمربى و اعضاى سابق کادر فنى تیم ملى بانوان قدردانى کرد.

به گزارش ایلنا، فاطمه علیپور مدیر تیم ملى فوتبال بانوان در خصوص معرفى سرمربى و اعلام فهرست نفرات این تیم به منظور حضور در مسابقات کافا گفت:ابتدا لازم است از تلاش ها وزحمات بی دریغ خانم ایراندوست و کادر مجرب ایشان در تیم ملى فوتبال بانوان قدردانى کنم که عملکرد موفقی داشتند و زحماتشان بر هیچ کس پوشیده نیست. جا دارد به ایشان و همکارانشان خسته نباشید بگوییم و برای اعضای جدید کادر فنی تیم آرزوی موفقیت داشته باشم.همچنین امیدوارم با حمایت و همدلى همه جانبه خانواده فوتبال نتایج خوبى در مسابقات پیش روی کسب کنیم.

علیپور اضافه کرد:تیم ملى فوتبال بانوان با حضور نفرات دعوت شده براى حضور در مسابقات کافا آماده مى شود و امیدواریم با حمایت و پشتیبانى فدراسیون فوتبال بتوانیم در این رقابت ها نیز عملکرد خوبى داشته باشیم.

مدیر تیم ملى بانوان در پایان پیرامون عدم دعوت از بازیکنان تیم خاتون بم در این اردو گفت:این تصمیم در راستاى حمایت فدراسیون از نماینده فوتبال ایران در مسابقات آسیایى اتخاذ شده و امیدواریم تیم خاتون در این رقابت ها عملکرد موفقى داشته باشد و با حضور ملى پوشان خودش با ترکیب کامل از اعتبار فوتبال بانوان ایران در قاره آسیا دفاع کند. طبیعتا تیم ملی در غیاب ملی پوشان خاتون بم در مسابقات کافا با ترکیب جوان تری حاضر می شود که امیدواریم این اتفاق موجب آینده نگری و ایجاد پشتوانه مناسب برای تیم ملی بانوان شود و در عین حال بتوانیم عملکرد موفقی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز