خبرگزاری کار ایران

آشنایی با گزینه ایتالیایی نیمکت تراکتور؛ دستیار سابق کونته

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۴۳۹

تراکتور یک مربی ایتالیایی برای جانشینی ساغلام در نظر دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه تراکتور در شرایطی که با ارطغرول ساغلام برای هدایت این تیم در فصل آینده به توافق نرسیده و شنیده‌ها حاکی از بن بست مذاکرات طرفین دارد، مسئولان این باشگاه به دنبال سایر گزینه‌ها هستند و آخرین مذاکرات آنها پس از عبور از چند گزینه یک مربی ایتالیایی بوده است.

ماسیمو کاررا که همگان بیش‌تر با آنتونیو کونته او را می‌شناسند، یک مربی 58 ساله ایتالیایی است که کارنامه موفقی در فوتبال این کشور دارد و از سوابق کاری او می‌توان به حضور در تیم جوانان یوونتوس و حضور در کنار کونته در تیم اصلی یوونتوس و مربیگری در تیم ملی ایتالیا اشاره کرد. همچنین او دوران موفقی در اسپارتاک موسکو داشت و با این تیم قهرمان لیگ و سوپرکاپ شده و مربی برتر فصل لیگ روسیه شد. آیک یونان و باری از سری B ایتالیا دیگر تیم‌های تحت هدایت کاررا هستند.

این سرمربی ایتالیایی پیش از این و بعد از جدایی برانکو گزینه نیمکت پرسپولیس بود ولی در نهایت این باشگاه با کالدرون آرژانتینی به توافق رسید.

با توجه به دستمزد بالای این سرمربی باید دید باشگاه تراکتور حاضر به هزینه برای جذب او خواهد بود یا نه.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز