خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس؛ ماجرای نورافکن و جدایی حمید مطهری

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۵۹۷

باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر برنامه فشرده و شلوغی را برای عقد قرارداد با بازیکنان و اعضای کادرفنی طی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس اولین تیمی بود که در فصل نقل و انتقالات ورود کرد و با بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی توافق کرد. اما هنوز این فرایند به پایان نرسیده است. 

روزهای اخیر قطعاً یکی از شلوغ‌ترین  روزهای کاری مدیران باشگاه پرسپولیس است. در همین رابطه آخرین اخبار نقل و انتقالاتی پرسپولیس را در زیر می‌خوانید:

دستیار خارجی  گل‌محمدی : قرار بود امروز شنبه یحیی گل محمدی دو دستیار خارجی معرفی کند که هنوز این کار را انجام نداده است.

حمید مطهری: در حالی که دو عضو کادرفنی پرسپولیس از این تیم خارج شدند، اما سرنوشت این چهره هنوز مشخص نیست. به نظر می‌رسد حداکثر تا 48 ساعت دیگر تکلیف همکاری او و سرخ‌پوشان روشن خواهد شد. باشگاه پرسپولیس منتظر پاسخ مطهری است. چرا که او هنوز امیدوار است به عنوان سرمربی یکی از تیم‌ها فعالیت کند.

آلین دینکا: او گزینه اول پرسپولیس برای مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس و جانشینی داوود فنایی است. وی به مدیران پرسپولیس اعلام کرد که خودم رضایتنامه‌ام را دریافت می‌کنم 

شیرزود تمیروف: یحیی گل محمدی دیگر تمایلی برای ادامه همکاری با این بازیکن ندارد و قرارداد او فسخ خواهد شد.

سیامک نعمتی: باشگاه پرسپولیس خواهان ادامه همکاری با این بازیکن است و شب گذشته از طریق مدیر برنامه وی مذاکراتی با او داشته‌اند.

سجاد شهباززاده:‌ پرسپولیس به او پیشنهاد همکاری ارائه کرده، منتهی مراتب مهاجم فصل گذشته سپاهان فرصت خواسته تا در این مورد فکر کند.

امید نورافکن: قرار است بعد از پایان اردوی تیم ملی، نورافکن و مدیران پرسپولیس با یکدیگر مذاکره کنند.

3 بازیکن جوان: در لیست نقل و انتقالاتی پرسپولیس نام محمدخدابنده لو، سامان فلاح و امیر شهیم به عنوان بازیکن جوان به چشم می‌خورد. از میان این سه بازیکن تنها شهیم مشکلی برای عقدقرارداد ندارد. او به مسئولان پرسپولیس اعلام کرد که تحت قرارداد باشگاه خیبر خرم آباد نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز