خبرگزاری کار ایران

محمودزاده: 7 تا 10 روز بعد از لیگ برتر مسابقات را آغاز می کنیم/ نیم فصل لیگ یک با جام جهانی همزمان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۵۵۹

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک گفت: نباید میان زمان شروع مسابقات لیگ دسته یک و لیگ برتر فاصله زمانی زیادی باشد که بتوانند این تیم‌ها از یکدیگر بازیکن بگیرند.

فریبرز محمودزاده در گفتگو با ایلنا در خصوص زمان آغاز مجدد لیگ دسته یک اظهار داشت: تیم‌های لیگ دسته یک بدانند که نباید میان زمان شروع  مسابقات لیگ دسته یک  و لیگ برتر فاصله زمانی زیادی باشد. این مسئله  دو دلیل دارد. اول مسئله نقل و انتقالات است. به این دلیل که به نقل و انتقال احتمالی بازیکنان لیگ برتری و لیگ یکی  آسیب وارد نشود که نتوانند از هم بازیکن بگیرند. بنابراین تیم‌ها آماده باشند که لیگ یک هفته تا ده روز بعد از لیگ برتر شروع کنیم.

وی افزود: دلیل دوم مسابقات جام جهانی است.  ما قصد داریم شروع مسابقات را به نحوی مدیریت کنیم که نیم فصل لیگ دسته یک با مسابقات تیم ملی در مرحله گروهی جام جهانی همزمان شود و تیم‌ها در این مدت خودشان را برای ادامه رقابت‌ها آماده کنند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک در خصوص اینکه چرا فصل نقل و انتقالات شروع نشده است، عنوان کرد: کمیته انضباطی باید دو پرونده لیگ برتری را تعیین تکلیف کند. تا زمانی که تکلیف پرونده‌ دو بازی لغو شده تعیین نشده، طبق قانون فصل به پایان نرسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز