خبرگزاری کار ایران

تحلیل سرمربی ازبکستان از تساوی مقابل ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۴۰۴

سرمربی تیم ملی ازبکستان بعد از تساوی مقابل ایران دلایل موفقیت تیمش در این تورنمنت را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال امید کشورمان شب گذشته در سومین بازی خود از مرحله گروهی مسابقات زیر 23 سال آسیا به مصاف ازبکستان میزبان رفت و با نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد تا ناکام این مسابقات شود.

تیمور کاپادزه سرمربی زیر 23 سال ازبکستان پس از بازی مقابل ایران در نشست خبری، گفت: در بازی  همه خوب کار کردند. متاسفانه نتوانستیم برنده شویم. در مورد بازی، دیدار فشرده ای بود. ایران به پیروزی نیاز داشت. با وجود اینکه تصمیم داشتیم به دور بعد راه یافتیم اما این بازی را مهم می دانستیم و سعی می کردیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی ازبکستان ادامه داد: باید همه بازیکنان را چک می کردیم. در بازی امروز آنها را از نظر روحی و جسمی مورد آزمایش قرار دادیم. در جلسه امروز موقعیت های کافی وجود داشت. نورچایف و ارکینوف نیز موقعیت های خوبی داشتند. در مجموع هرکسی کار خود را به خوبی انجام داد.

سرمربی ازبکستان عنوان رد: در مورد دیدارهای بعدی هم کسانی که آماده باشند در میدان خواهند بود. ما برای خود هدف والایی درنظر گرفتیم. بنابراین بازیکنان شایسته را وارد میدان خواهیم کرد. مهمتر از همه، همه بازیکنان ما پتانسیل کافی برای بازی در ترکیب اصلی را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز