خبرگزاری کار ایران

حیدری: موسوی محکوم نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۹۸۳

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: آرزو می‌کنیم مشکل او حل شود اما فعلا محکومیت ندارد و بازداشت است امیدوارم مشکلاتش حل شود و در جلسه هیات رئیسه شرکت کند.

به گزارش ایلنا، طهمورث حیدری در حاشیه مجمع امروز فدراسیون فوتبال، اظهارداشت: امیدوارم معضلاتی که در فوتبال وجود داشته مرتفع کنیم. قول می‌دهیم دست به دست هم دهیم تا وحدتی بین هیات رئیسه و مجموعه ایجاد کنیم تا پشتیبان اصلی تیم ملی باشیم و بتوانیم در ارتقاء مربیان، استان‌ها، داوران و ... مثمرثمر باشیم. از این به بعد اتفاقات بهتری خواهد افتاد و متوجه شدیم باید کارهای بهتری که به نفع فوتبال کشور است بدون ریاکاری و خارج از منافع شخصی انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هیات رئیسه رسمیت دارد یا خیر، گفت: بله چون یکی از پست‌ها بلاتصدی شد در اولین جلسه تکلیف این پست را مشخص می‌کنیم و فردی تا انتخابات بعدی جایگزین می‌شود. 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص بغض کامرانی‌فر، تصریح کرد: من می‌دانم همه اعضای فدراسیون فوتبال زحمت می‌کشند. کامرانی‌فر هم تحت فشار بود چون ما آن همدلی که باید باشد را نداشتیم. رئیس‌مان عزل شده بود، خودمان مشکلات خاص داشتیم اما قول می‌دهم اتفاقات خوبی بیفتد و خستگی از بدن افراد دربیاید. همه تعهد کردیم اتفاقات خوبی برای فوتبال کشور رقم بزنیم. مطمئن باشید اتفاقات خوب ایجاد خواهد شد و تکلیف مجمع مشخص شده است. امیدوارم خستگی فوتبالی‌ها در بیاید و همگی پشتیبان تیم ملی باشیم.

حیدری همچنین درباره مشکل شهره موسوی، تصریح کرد: آرزو می‌کنیم مشکل او حل شود اما فعلا محکومیت ندارد و بازداشت است امیدوارم مشکلاتش حل شود و در جلسه هیات رئیسه شرکت کند. در یکی دو جلسه از طرق مختلف همکاری شد و موسوی در جلسات بود. تا اتفاقی نیفتد او عضو هیات رئیسه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز