خبرگزاری کار ایران

اعتراض شدید بسکتبالیست اصفهانی به لیست تیم ملی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۴۳۸

بسکتبالیست اصفهانی بابت لیست بسکتبال سه نفره ایران انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته لیست دعوتی تیم ملی بسکتبال سه به سه بانوان ایران اعلام شد. اما اعلام این لیست با واکنش انتقادی نگین احمدپور بسکتبالیست اهل اصفهان همراه شد. او که به همراه تیم بسکتبال سه نفره سپاهان در  مسابقات استان اصفهان قهرمان شد و در حالی که به او گفته شده بود خودش را برای حضور در اردوی تیم ملی آماده کند؛ اما از این موضوع خبری نبود. احمدپور در گفتگو با ایلنا دلایل اعتراض را اعلام کرد: 

*اصل ماجرا و دلیل انتقاداتان را بفرمایید.

  در اخرین رویداد استان اصفهان که همین یک ماه پیش بود مقام اول را کسب کردیم. مربی بنده دو هفته پیش گفتند که خودت را آماده کنید چرا که  برای اردوی تیم ملی نام شما را رد کردیم. اما حالا که لیست اعلام شده بازیکن‌های تیم دوم در لیست قرار دارند و ما نیستیم! آنها به خاطر رویدادی به تیم ملی دعوت شدند که  که از ما شکست خوردند. دو نفر از تیم آنها دعوت شده است.

*نپرسید چرا نام شما در این اردو رد نشده است؟

اگر معیار بازی هست که ما در بازی هم مشخص کردیم و اول شدیم. اگر معرفی مربی ملاک است مربی هم معرفی کرده پس چه کسی باید تایید می‌کرد؟  فقط می‌خواهم این را بدانم که چطور و بر چه اساسی  نام ما تایید نشده؟  نه تنها من بلکه هیچکدام از نفرات تیم اول دعوت نشدند.

*آیا بعد از انتقادات شما جوابی از سوی مسئولین هیئت بسکتبال استان اصفهان دریافت کردید؟

یکی از مسئولان برایم پیامک فرستاد که فقط خودت را با خودت مقایسته کن. جای پیشرفت زیادی داری و باید سعی کنید بر حسب توانایی‌هایت انتخاب شوید. انشاالله دوره‌های بعد.  اما باز قانع نشدم که چرا در این دروه نباید دعوت می‌شدیم؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز