خبرگزاری کار ایران

آماده ارائه یک بازی ایده آل هستیم؛

مصطفوی: فکر نمی کنم مشکلی برای حضور ملی‌پوشان برابر نفت باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۰۳۷

مربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از مصاف برابر نفت مسجد سلیمان حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، نشست خبری مربی تیم استقلال تهران پیش از دیدار برابر نفت مسجد سلیمان برای ادای احترام به جانباختگان حادثه ساختمان متروپل آبادان با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

صالح مصطفوی، مربی تیم استقلال تهران در نشست خبری درمورد دیدار فردا اظهار داشت: در ابتدا من هم عرض تسلیت دارم بابت درگذشت وطنانمان در حادثه متروپل. کلامی برای تسکین خانواده بازماندگان پیدا نمی‌کنم و از خداوند برای این عزیزان خواهان صبر هستم و امیدوارم در کشورمان دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

بازی؟

بازی مهمی را در پیش روی داریم. در لیگ امسال واقعاً تیم‌ها خیلی به هم نزدیک و همه تیم‌ها سخت کوش بودند. تیم نفت مسجدسلیمان، تیمی جوان، سخت کوش و دونده است. شناخت کافی از این تیم داریم. بازیکنان با روحیه بالا تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند و آماده ارائه یک بازی خوب و کسب یک نتیجه ایده آل هستیم.

بازی کردن ملی‌پوشان؟

من زیاد در جریان این موضوع نیستم و فکر می‌کنم باشگاه در حال انجام تعاملات لازم است. فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد.

نمایش دفاعی از سوی نفت؟

این طبیعی است که تیم‌ها در استادیوم آزادی و مقابل هواداران ما، بازی فشرده و دفاعی را ارائه می‌دهند. ما هم راهکارهای شکستن خطوط دفاعی را تمرین کرده‌ایم. بازیکنان روی این کار تسلط کافی را دارند. در جلسات قبلی هم روی این موضوع کار شده و خوشبختانه نتایج خوبی هم در هفته‌های قبل گرفته‌ایم.

احتمال برگزاری بازی در روز پنجشنبه؟

قطعاً این که برنامه‌ریزی شرطی باشد، می‌تواند در روند آماده‌سازی تیم تاثیرگذار باشد و لطمه بزند. با این حال آقای مجیدی یک‌سری راه‌کارهایی در نظر گرفتند و امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که ما بتوانیم فردا بازی خود را انجام دهیم و ان‌شاءالله به پیروزی برسیم.

حضور هواداران در ورزشگاه و احتمال جدایی شما از استقلال؟

بسیار مایه مباهات است که ما با حداکثر هواداران‌مان بتوانیم بازی برگزار کنیم. این قهرمانی متعلق به مردم است و حق طبیعی آن‌هاست که بتوانند این پیروزی را جشن بگیرند و در کنار تیم باشند. قطعاً این قضیه به تیم و بازیکنان انگیزه می‌دهد. راجع به سایر مسائل هم اجازه دهید فصل تمام شود و سپس درباره آن می‌توان صحبت کرد.

اعتراض به داوری در بازی با مس؟

ما در یک سری از صحنه‌ها اعتقاد داشتیم داور به خوبی عمل نکرد. با وجود اینکه بازی را برده بودیم، بسیار عصبی بودیم. ترجیح دادیم به همین دلیل صحبت نکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز