خبرگزاری کار ایران

کینه خیبرخرم آباد از مس کرمان: فقط ملوان شایسته تقدیر بود!

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۹۳۵

باشگاه خیبر خرم آباد تنها صعود تیم ملوان بندرانزلی را به لیگ برتر تبریک گفته است؛ بدون در نظر گرفتن دیگر تیم صعود کرده یعنی مس کرمان!

به گزارش ایلنا، تیم‌های ملوان بندرانزلی و مس کرمان در هفته سی و دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال با افزایش اختلاف امتیاز با تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر، حضور در فصل آینده مسابقات سطح اول فوتبال ایران را تضمین کردند.

به دنبال بازگشت دو تیم ریشه دار از استان‌های کرمان و گیلان، باشگاه‌های ورزشی در لیگ برتر فوتبال و لیگ دسته اول فوتبال این موفقیت را به تیم و باشگاه‌های نامبرده تبریک گفته اما قدردانی یک باشگاه دسته اولی عجیب و البته قابل پیش بینی بود.

باشگاه خیبر خرم آباد، ایستاده در رده چهارم لیگ دسته اول، بعد از ظهر روز گذشته با انتشار پیامی صعود تیم ملوان بندرانزلی را تبریک گفت اما موفقیت باشگاه مس از سوی آنها تقدیری در پی نداشت. رفتار این باشگاه دور از ذهن نبود.

این باشگاه در گذشته به کسب نتایج تیم مس کرمان اعتراض داشت. مسئولان خیبر خرم آباد با ارسال نامه ای به سازمان لیگ در فروردین ماه سال جاری به کسب 9 امتیاز نارنجی پوشان مقابل شمس آذر قزوین، شاهین بوشهر و خوشه طلایی ساوه اعتراض داشتند و خواهان پیگیری روند به دست آمدن امتیازات در این سه بازی شدند.

پس از این اعتراض، در مسابقه یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم مس کرمان میزبان خیبر خرم آباد بود که تیم نماینده استان لرستان با تیم دوم در این مسابقه شرکت کرد و فراز کمالوند هم برای بازی به کرمان سفر نکرد! اعتراض اصلی تیم خیبر به تیم متمول کرمانی این بوده که چرا رقبای آن‌ها مانند سه مسابقه‌ای که 9 امتیاز از آن به دست آورده‌اند، در مسابقات شرکت نکردند و به همین خاطر رفتارهای گوناگونی نسبت به یکدیگر داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز