خبرگزاری کار ایران

انتقام به سبک مدافع سابق؛ جشن نفت مسجد سلیمان خراب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۷۶۴

مدافع سابق نفت مسجد سلیمان که با اتهاماتی از سوی مسئولان این تیم روبرو بود، با عملکردش در تیم رقیب، سرنوشت نفت مسجد سلیمان را تغییر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در فصل بیستم لیگ برتر نفت مسجد سلیمان در خانه مقابل ذوب آهن با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. بعد از آن بازی 3 بازیکن نفت مسجد سلیمان از سوی مسئولان این تیم به دلیل تبانی و عدم تلاش لازم از لیست تیم کنار گذاشته شدند. 

یکی از این بازیکنان میثم تهی‌دست مدافع شمالی نفتی‌ها بود. هر چند این 3 بازیکن بارها از خود دفاع کردند اما مسجد سلیمانی‌ها مدرک مستندی برای اعلام این مسئله نداشتند. برای مثال شایان مصلح مدافع وقت سپاهان که هم بازی تهی دست در سپیدرود بود، او را فرد مذهبی خواند و اعلام کرد چنین اتهاماتی به هیچ وجه در مورد  مدافع وقت نفت مسجد سلیمان درست نیست. در جواب این مصاحبه مکتوب، سعید لطفی عضو کادرفنی مسجد سلیمان در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد: «به خدا ما هم مذهبی هستیم! و بی جهت درباره کسی چیزی نمی گوییم. »

درنهایت نفت در لیگ برتر باقی ماند و بازیکنان مدنظر هم بعد از پایان فصل راهی تیم های دیگر شدند. در این میان تهی‌دست به صنعت نفت آبادان پیوست و زیر نظر منصوریان به کارش ادامه داد. تا اینکه شب گذشته دربی نفتی ها در شهر مسجد سلیمان ادامه پیدا کرد. شاگردان مهاجری تا دقیقه 93 با نتیجه 2 بر یک پیش بودند و بقایشان در لیگ برتر حتمی بود. اما در دقیقه 93 میثم تهی دست گلزنی کرد، این معادله را بهم ریخت. این مدافع بعد از گلزنی با دستانش آسمان را نشان داد. تا به نوعی هم به حکمت خداوند و عدالت الهی اشاره کند. 

بعد از پایان بازی حال جسمی و روحی رضا مهاجری خوب نبود و علیرضا منصوریان اعلام کرد برای مربی نفت مسجد سلیمان «قرص» تهیه کرده است و هر لحظه ممکن بوده اتفاق بدی برای وی بیفتد. از آنجایی که نفت مسجد سلیمان تلاش زیادی دارد سهمیه خود را در لیگ حفظ کند، این نوع فشارها طبیعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز