خبرگزاری کار ایران

ربیع‌خواه: حفظ شهرخودرو در لیگ سخت اما ممکن است/ لطف برانکو و پرسپولیس را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۸۲۱

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: برانکو در زمان حضورش در پرسپولیس لطف زیادی به من داشت. هیچ وقت فضایی که(پرسپولیس) در آن رشد کردم را فراموش نمی‌کنم.

محسن ربیع‌خواه در گفتگو با ایلنا پیرامون تقابل شهرخودرو و پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر، اظهار داشت: شرایط سختی داریم و امتیاز گرفتن در این مسابقه مقابل پرسپولیس کار بسیار سختی است؛ اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است هر بازی اتفاقات خاص خود را به همراه داشته باشد.

وی افزود: از پرسپولیس خاطرات خوشی دارم و بازی کردن مقابل این تیم برایم سخت است. برانکو در زمان حضورش در پرسپولیس لطف زیادی به من داشت و هر چه را که ایشان از نظر فنی و تاکتیکی می خواستند در زمین اجرا کردم. خدا را شکر که در آن دوران نتایج خوبی کسب کردیم و فقط در لیگ قهرمانان آسیا دوم شدیم. باتوجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی واقعاً جایگاه خوبی بود.

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو در پاسخ به این سوال که اگر مقابل پرسپولیس گلزنی کند، شادی گل انجام می‌دهد، گفت: پست بازی من طوری است که کمتر فرصت گلزنی پیدا می‌کنم. حتی اگر مقابل پرسپولیس گلزنی هم کنم به هیچ وجه شادی نمی‌کنم. به این دلیل  که در این تیم دیده شدم  و باعث ارتقای من شد. هیچ وقت فضایی که در آن رشد کردم را  فراموش نمی‌کنم.

ربیع‌خواه درباره میزان درصد دریافتی‌اش از تیم فوتبال شهرخودرو گفت: در مورد طلب‌هایم باید ببینم در آینده چه می‌شود. فعلاً تمرکزم روی 2 بازی باقیمانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز