خبرگزاری کار ایران

تشریح اهداف و رویکرد کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در تعامل با استان ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۳۳۳

سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال آخرین ضوابط و شرایط برگزاری دوره های این کمیته را در حوزه های مرتبط تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا جباری سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در تشریح فعالیت های این کمیته گفت:در راستای ارتقای کیفیت دوره های آموزشی، تکریم مخاطبین و پایش علمی و رفتاری مدرسین و عوامل اجرایی دوره های آموزش مربیگری و مدیریت، کلیه دوره های آموزشی تحت نظارت نمایندگان فدراسیون و با انجام نظرسنجی از شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:در واقع میانگین امتیاز حاصل از نظارت نمایندگان و نظرسنجی صورت گرفته از شرکت کنندگان ملاک قضاوت در خصوص تدریس مدرسین و نحوه سازماندهی و برگزاری برگزار کنندگان دوره های آموزشی خواهد بودکه طبق این طرح حداقل امتیاز قابل قبول 90% است.

سرپرست کمیته آموزش ادامه داد:آخرین دستورالعمل نظام هماهنگ آموزش و ارتقا مربیان و مدیران در تاریخ 13/6/1398 به تصویب هیات رئیسه وقت فدراسیون رسیده و به کلیه هیات های استانی جهت اجرا ابلاغ شده است.در واقع یکی از مهمترین ماده های این دستورالعمل که موجبات توسعه کمی و کیفی آسان ، کم هزینه ، هماهنگ و فراگیر مربیگری و مدیریت را در استان ها و کشور فراهم می کند ، ماده بیست دستورالعمل است. با توجه به اهمیت و ضرورت عملیاتی شدن این ماده ، هیات های فوتبال باید در اسرع وقت برنامه ریزی و اقدام لازم را انجام دهند تا در مسیر رشد و توسعه بیش از پیش قرار گیریم. به عنوان مثال چنانچه استانی حداقل 24 مربی درجه B واجد شرایط داشته باشد می تواند درخواست کلاس مربیگری درجه A بدهد. کلاس های A در سه مرحله 8 روزه برگزار خواهد شد و بین هر مرحله حداقل یک ماه فاصله خواهد بود.

وی افزود: یکی از برنامه های مهمی که پیش رو داریم طرح نظارت، آموزش و ارزیابی مستمر و هدفمند مدرسین و مربیان است که به زودی اجرا خواهد شد. در این طرح با سازماندهی انسانی و جغرافیایی، کلیه مدرسین و مربیان تحت نظارت، آموزش و ارزیابی مستمر و هدفمند قرار می گیرند و در خصوص جزئیات این طرح متعاقبا" اطلاع رسانی خواهد شد.

جباری در پایان گفت: استان ها می بایست با استفاده از این نقشه راه، برنامه راهبردی خود را تدوین و اجرا کنند. در واقع دستیابی به هدف یا اهداف تعیین شده مستلزم تدوین برنامه راهبردی و حرکت در مسیر صحیح است. تدوین برنامه راهبردی و حرکت در مسیر صحیح نیز مستلزم یک نقشه راه میباشد. نقشه راه ، اولویتها ، ملاحظات راهبردی، ماموریتها و راههای رسیدن به اهداف یک سازمان را بیان می کند که مدیران سازمان با استفاده از این ملاحظات برنامه های سازمان ذیربط را تدوین و اجرا می کنند. کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با علم به این موضوع اقدام به تدوین نقشه راه آموزشی کرده است تا با تعیین ماموریت ها و نشان دادن مسیر و اطلاعات لازم، مدیران مربوطه را در راه تدوین برنامه ها یاری و دستیابی به اهداف را محقق نماید که بر همین اساس شاخصه های لازم به کلیه استان ها ابلاغ می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز