خبرگزاری کار ایران

تصمیم امباپه چیست: رئال مادرید یا تمدید با پاری سن ژرمن؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۲۲۳

همه نگاه‌ها به مسابقه امشب پاری سن ژرمن و متز در پارک دپرنس خواهد بود، جایی که کیلیان امباپه می تواند تصمیم خود را بالاخره اعلام کند.

به گزارش ایلنا، پاری سن ژرمن در حال حاضر قهرمان لیگ فرانسه است و در هنگام ملاقات در پارک دپرنس با متز هیچ چیز در برابر در معرض خطر نیست.

با این حال، این باشگاه و هواداران این مسابقه را اینگونه نمی‌بینند و بازدیدکنندگانی که برای جلوگیری از سقوط می‌جنگند، تلاش زیادی خواهند داشت تا برنده باشند.

اما در پاریس، آن‌ها تمام تلاش خود را برای نگه داشتن کیلیان امباپه انجام می‌دهند. هواداران مدت‌هاست خواهان این هستند که پیشنهاد تمدید روی میز را از ناصر الخلیفی بپذیرد.

در همین حال، امباپه صد درصد آماده مطمئن و دیروز، اگرچه او به این گروه پیوست اما او بخشی از جلسه تمرینی را به تنهایی انجام داد، بنابراین او همچنان وضعیت مبهمی برای بازی دارد.

در هر صورت، در پایان مسابقه، پاری سن ژرمن قهرمانی را در مقابل طرفداران جشن می‌گیرد و همچنین لحظه ای خواهد بود که می بینیم چگونه امباپه در مقابل هوادارانش عمل می‌کند.

فرار از صبر

نه پاری سن ژرمن و نه طرفداران دیگر نمی‌خواهند صبر کنند. رویای آنها این است که با اطمینان از اینکه مهاجم از این باشگاه دور نمی شود، از پارک دپرنس خارج شود.

در لحظه انتخاب شده، همه چیز یک رمز و راز باقی مانده که حتی خود مائوریسیو پوچتینو، که در نشست خبری اطمینان می داد که او انتخاب بازیکنش را نمی داند، با اطمینان از اینکه تعدادی از رویدادها برای مسابقه برنامه ریزی شده اند، به گمانه زنی ها افزود، نه فقط ادای احترام به آنخل دی‌ماریا.

واقعیت این است که سرمربی حتی نمی داند که آیا خود او با لاشگ ادامه خواهد داد یا خیر، حتی اگر یک سال از قراردادش باقی مانده است.

تنها یقین این است که امباپه از رئال مادرید و پاری سن ژرمن پیشنهاداتی دارد و این به قول مادرش مطابق گفته‌های روز گذشته، تمام آنچه از دست رفته این است که پسرش باید در نهایت انتخاب کند. فایزا لاماری به فراتر از پیشنهادات مطرح شده برای پسرش اشاره‌ای نکرد.

لاماری گفت: "این دو پیشنهاد، یکی از پاری سن ژرمن و دیگری از رئال مادرید ، تقریباً یکسان است. در واقعیت، پسرم کنترل حقوق تصویر خود را خواهد داشت. اکنون ما منتظر تصمیم او خواهیم بود. این دو پیشنهاد تفاوت چندانی ندارند و ما منتظر هستیم تا کیلیان آنچه را که می خواهد انتخاب کند."

تصمیم امباپه مانند بازار سهام در حال نوسان بوده است. صبح روز جمعه، سهام پاری سن ژرمن مانند آتش سوزی افزایش یافت و امباپه به نظر می رسید بیشتر از هر زمان دیگری قرارداد جدیدی را در آنجا امضا کند. مارکا سه شنبه گذشته آن را اعلام کرده بود. اگرچه این بازیکن به رئال مادرید بله گفته بود اما او همچنان به گوش دادن به پاری سن ژرمن بود و اکنون مانند توپ روی هواست.

دانستن اینکه پاری سن ژرمن چه فکر می کند، دشوار است. آنها در ابتدای هفته با این بازیکن مذاکره کردند و چیزی را رد نکرده اند. مدتی شناخته شده که آنها امیدوار هستند بازیکن این پیشنهاد را بپذیرد، اما چیزی بیش از امیدوار نیست. به گفته این ورزشکار، پیشنهاد آنها به مدت سه سال است.

در روز جمعه در رئال مادرید، آنها تصمیم به همان تاکتیک گرفتند - تمام آنچه باقی مانده است، صبر کردن است. آن‌ها در ابتدای هفته خوش بین بودند زیرا آنها روی سخنان بازیکن حساب می کردند و او را به توافق رساندند، اما همانطور که مارکا روز پنجشنبه گزارش داد، تماس مادرش سؤظن و گزارش مارکا را تأیید کرد. آن‌ها دیگر مطمئن نیستند که امباپه برای رئال مادرید بازی خواهد کرد.

خروج دیماریا

در انتظار تصمیم امباپه، بازی نهایی لیگ فرانسه در مقابل هواداران آنها برای برخی از بازیکنان بازی خداحافظی خواهد بود. بیشترین بحث در مورد دی ماریاست که این باشگاه و هواداران ادای احترام کرده اند و تمام علائم این است که وی می تواند به یوونتوس برود. اما او تنها کسی نیست که می تواند آخرین بازی خود را در پارک دپرنس انجام دهد.

پرونده خود پوچتینو، کیلور ناواس یا جیانلوئیجی دونارما وجود دارد، که هر دو دیگر برای یک مکان و حتی خود نیمار هم برای این تیم رقابت نخواهند کرد. این باشگاه در نظر داشت که او را به بازار عرضه کند، اگرچه به نظر می رسد ترک او پیچیده است. به هر حال، روی نیمکت، زین الدین زیدان بار دیگر کاندیدای یکی از تلاش های این باشگاه برای نگه داشتن امباپه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز