خبرگزاری کار ایران

رابط: زودتر می‌خواستم پرتاب آکروباتیک داشته باشم/ اگر روز ما بود پیکان شکست می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۳۳۶

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: چندین مرتبه می‌خواستم پرتاب اوت کنم اما بازیکنان اجازه ندادند. تا اینکه در نهایت به بازیکنان گفتم ما یک بر صفر عقب هستیم دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم؛ به امید خدا آن توپ را آکروباتیک پرتاب کردیم.

فردین رابط در گفتگو با ایلنا، در خصوص تساوی شهرخودرو و پیکان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: در این بازی شرایط به نفع ما بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم. اما برخلاف جریان مسابقه گل دریافت کردیم و نتوانستیم برنده باشیم. البته بعد از این که بازی به تساوی کشیده شد، ما موقعیت داشتیم گل دوم را به ثمر برسانیم که قسمت نشد. 

وی درباره صحنه‌ای که شهرخودرو روی پرتاب اوت او به گل رسید، گفت: چندین مرتبه می‌خواستم پرتاب اوت کنم اما بازیکنان اجازه ندادند. تا اینکه در نهایت به بازیکنان گفتم ما یک بر صفر عقب هستیم دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم. به امید خدا آن توپ را آکروباتیک پرتاب کردیم و خدا راشکر تبدیل به گل شد. ما فرصت داشتیم حتی برنده شویم که متاسفانه اینطوری نشد. 

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو درباره اعتراض مجتبی حسینی به داوری مسابقه و اعتقاد به خطای پنالتی، عنوان کرد: من از صحنه دور بودم، اما بعید می‌دانم خطای منجر به پنالتی باشد. وقتی بازیکن تکل زده و روی زمین است فرض کنیم توپ به دست او خورده مگر عمدی در کار بوده؟ با احترامی که به پیکان قائلم و با اینکه تیم خوبی هستند در این بازی ممکن بود آنها شکست بخورند. منتهی از نظر فوتبالی روز، روز ما نبود و نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. 

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو درباره 3 بازی باقیمانده تیمش در لیگ برتر، گفت: می‌دانیم واقعاً بازی‌های سختی در پیش داریم، اما با تمام وجودمان تلاش می کنیم امتیازات لازم را از این بازی بگیریم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز