خبرگزاری کار ایران

انتقاد رونالدینیو به پاری سن ژرمن: شما بازیکنان بزرگی دارید و باز هم می‌خواهید همه چیز را تغییر دهید؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۴۹۸

ستاره سابق بارسلونا درمورد کریم بنزما، پاری سن ژرمن، امباپه و فینال لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رونالدینیو معتقد است که پاری سن ژرمن با وجود ناکامی در رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل، نیازی به ایجاد تغییرات بزرگ در ترکیب خود ندارد.

اسطوره فوتبال برزیل تاکید می‌کند که باید به بازیکنان جدید فرصت داده شود تا با محیط جدید خود و سبک بازی پاری سن ژرمن سازگار شوند.

او در مصاحبه ای با RMC فرانسه گفت: "میخواهی همه چیز را عوض کنی؟ شما می خواهید چه چیزی را داشته باشید؟ بدترین بازیکنان جهان؟ (باخنده.) باید منتظر بمانید تا آنها این شیوه جدید زندگی و فوتبال را درک کنند. و بقیه کم کم خواهند آمد، این انطباق برای به دست آوردن چیزها طبیعی است. [نیمار] یکی از بهترین بازیکنان جهان است. او در این سال چندین مصدومیت داشته است. وقتی او 100 درصد آماده است، بازیکنی واقعاً ویژه برای تیم است. نیمار، [آنخل] دیماریا، [لیونل] مسی... بهترین بازیکنان با هم هستند. اگر از این موضوع راضی نیستید، پس با چه کسی بازی خواهید کرد؟"

رونالدینیو در ادامه فاش کرد که در فینال لیگ قهرمانان بین لیورپول و رئال مادرید از کدام تیم حمایت خواهد کرد. وی خاطرنشان کرد: آنها دو تیم خوب هستند. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند. من برای آنها بهترین ها را آرزو می کنم. رئال مادرید بسیار خوب است. آنها کار بزرگی انجام می دهند اما از آنجایی که من بارسلونا را خیلی دوست دارم، با لیورپول هستم (باخنده).

آینده امباپه

بازیکن سابق پاری سن ژرمن پر از تمجید از امباپه بود. رونالدینیو ابراز اطمینان کرد که ملی پوش فرانسوی به بهترین بازیکن جهان تبدیل خواهد شد. رونالدینیو افزود: من او را خیلی دوست دارم. مهمترین چیز این است که او خوشحال است، بقیه چیزها عادی خواهد شد. او بهترین بازیکن جهان خواهد شد. بقیه چیزها به او بستگی دارد که کجا بازی کند و چه کاری می خواهد انجام دهد."

رونالدینیو همچنین آرزو کرد که کریم بنزما در آینده افتخارات انفرادی متعددی کسب کند و مهاجم رئال مادرید نامزد علاقه اصلی برای کسب توپ طلای 2022 باشد. او گفت: من عاشق بنزما هستم. او بازیکنی با کیفیت های فوق العاده است و این فقط مربوط امروز نیست، برای مدت طولانی ادامه دارد. این فصل همه چیز برای او بسیار خوب پیش می رود. امیدوارم او تا آنجا که ممکن است عناوین فردی را به دست آورد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز