خبرگزاری کار ایران

آخر فصل هیچ تیمی راحت امتیاز نمی‌دهد

مهدی پور: در چهار بازی بعدی بهترین نتایج را کسب می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۷۲۴

هافبک تیم استقلال در خصوص دیدار پییش رو مقابل فولاد نیز گفت: بازی سختی در اهواز مقابل فولاد داریم ولی تلاش ما برتری در هر 4 دیدار باقی مانده است.

مهدی مهدی‌پور هافبک تیم استقلال در گفت و گو با ایلنا پس از پیروزی مقابل شهر خودروی مشهد در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل شهر خودرو انجام دادیم و مستحق پیروزی بودیم خدا را شکر که در پایان بازی شرمنده هواداران نشدیم.

وی در خصوص حضور تماشاگران ادامه داد: تماشاگران با حضورشان دلگرمی خاصی را به ما دادند و خیلی از این بابت خوشحالیم که آنها دوباره می‌توانند در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند. می‌خواهیم در پایان فصل در کنار آنها عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

مهدی‌پور در خصوص شرایط پیش روی استقلال در دیدارهای آتی خاطرنشان کرد: ما به دنبال قهرمانی در این فصل هستیم و باید در چهار دیدار پیش رو بهترین نتایج را کسب کنیم. در این بین به حمایت هواداران هم نیاز داریم و مطمئن باشید در این چهار بازی به دنبال کسب پیروزی هستیم تا در پایان قهرمانی را کسب کنیم. این را هم در نظر بگیرید که آخر فصل هیچ تیمی راحت امتیاز نمی‌دهد و همه تیم‌ها دنبال کسب بهترین نتیجه هستند.

هافبک تیم استقلال در خصوص دیدار پیش رو مقابل فولاد نیز گفت: بازی در اهواز و دیدار مقابل فولاد سخت است آ‌نها در آ‌سیا نتایج خوبی گرفتند و می‌خواهند مقابل استقلال نیز بهترین نتیجه را کسب کنند اما ما هم به دنبال بهترین بودن هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز