خبرگزاری کار ایران

ساغلام: با این پیروزی کمی به آرامش رسیدیم/ چطور از شاگردانم راضی نباشم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۶۲۹

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: امروز تیمی را بردیم که ۹ هفته شکست نخورده و تنها دو گل دریافت کرده بود. چطور از شاگردانم راضی نباشم؟

به گزارش ایلنا، «ارطغرول ساغلام» در نشست خبری بعد بازی با هوادار، اظهار داشت: اینکه تراکتور در پایین جدول قرار دارد، برای همه ناراحت کننده است. امیدوارم این حمایت و شور و شوق هواداران را در زمان رقابت برای قهرمانی ببینیم. تیم‌های خوب دنیا نیز گاه شرایط بدی را تجربه می‌کنند.

وی ادامه داد: مشکلات بد بسته شدن تیم در ابتدای فصل و مسائل اقتصادی، تاثیر منفی در تیم ما گذاشته است. اگر تراکتور در این حد مشکل نداشت، شاید ما هم اکنون در تبریز حضور نداشتیم، من نسبت به آینده امیدوار هستم.

وی خاطرنشان کرد: پس از برد مقابل مس و کسب تساوی مقابل تیم سرسخت نفت مسجد سلیمان، تنها هدفمان کسب پیروزی مقابل هوادار بود. امروز دو رقیب ما بازی رو در رو انجام دادند و‌ پدیده نیز بازی سختی دارد. خدا را شکر ما به پیروزی رسیدیم و توانستیم اختلاف امتیاز با رقبا را بیشتر کنیم. 

ساغلام توضیح داد: امروز با تیمی بازی داشتیم که ۹ بازی اخیر را نباخته و در این دیدارها تنها دو گل دریافت کرده بود. هوادار طی ۹ بازی سه بازی خارج از خانه را برده بود. ما با چنین رقیب سختی بازی داشتیم. دریافت گل در ابتدای بازی، لایق تیم ما نبود. خروج از شوک گل و متعادل کردن بازی و سپس پیش افتادن از حریف کار سختی بود. ما پس از دریافت گل، کم کم حاکم توپ شده و موقعیت‌سازی کردیم. متاسفانه از زمان حضورم در تراکتور، سه پنالتی از دست داده‌ایم.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: به ثمر رساندن گل در دقایق پایانی نیمه اول باعث شد که با روحیه خوب به رختکن برویم، متاسفانه نیمه دوم نیز بلافاصله پس از شروع بازی بازهم گل دریافت کردیم و سناریوی نیمه نخست بار دیگر رخ داد، اما مثل نیمه اول ۹۰ دقیقه پیش رو نداشتیم. مجبور بودیم در ۴۵ دقیقه برای کسب پیروزی حمله کنیم. در ادامه تغییر سیستم داده و با چهار دفاع و دو مهاجم بازی کردیم که بازی متعادل‌تر پیش رفت و با دو گل عباس‌زاده این بازی مهم را بردیم و کمی به آرامش رسیدیم. 

وی افزود: از برخی از بازیکنان در پست غیرتخصصی استفاده می‌کنیم که دلیل آن کمبود نفرات است. ما با کمبود مهاجم مواجه هستیم و سعی می‌کنیم جای بابایی و عباس‌زاده را باهم عوض کنیم. از اینکه بازی مهمی را بردیم خیلی خوشحال هستیم و کارمان هنوز تمام نشده است. پس از پنج روز بازی سختی با ذوب آهن خواهیم داشت که امیدوارم با کسب پیروزی مقابل این تیم، فشار را به طور کامل از روی تیم برداریم.

ساغلام تاکید کرد: من از هواداران و بازیکنان خیلی تشکر می‌کنم امروز شخصیت بالایی از خود نشان دادند و تشکر دیگری از آقایان زنوزی و سهرابی دارم که پیش از بازی با مس رفسنجان، آقای زنوزی به اردوی تیم آمد و گفت در کنار بازیکنان و تیم هستم، بعد از آن نیز مشکلات مالی بازیکنان را رفع کرد، قبل از این بازی نیز پاداش و بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردند که انشالله قبل بازی با ذوب آهن نیز باشگاه به وظایفش عمل خواهد کرد تا بازیکنان از نظر روحی و روانی در سطح بالایی قرار گیرند.

ساغلام با بیان اینکه خدا را شکر روز بسیار سختی را به نحو احسن پشت سر گذاشتیم، خاطرنشان کرد: قبل بازگشت به اینجا، تراکتور برای ما تیم متفاوت بود. اینجا همچون خانه ماست، مردم انتظارات زیادی از ما دارند که خدا را شاکر شرمنده مردم نشدیم.

وی مطرح کرد: من فیلم بازی‌های تراکتور در این فصل را دیده‌ام، گاه این تیم در بازی‌های خانگی حتی یک موقعیت گلزنی هم به دست نمی‌آورد. هیچ کس را زیر سوال نمی‌برم. باتوجه به کیفیت تیمی که بسته شده، از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. ناامید شدن از بازیکنان معنی ندارد. امروز تیمی را بردیم که ۹ هفته شکست نخورده و تنها دو گل دریافت کرده بود. چطور از شاگردانم راضی نباشم؟

ساغلام در خصوص عملکرد بازیکنانش، افزود: پیش از بازی بر اساس تاکتیک تیم، بازیکنان را انتخاب می‌کنیم. من به نظر هواداران در خصوص بازیکنان احترام می‌گذارم. قادری در بازی‌های اخیر فوتبال خوبی بازی کرده و انشالله عملکردش بهتر هم می‌شود. 

وی تاکید کرد: ما در حال حاضر با مسیولین باشگاه همدلی داریم. صحبت کردن راجع به فصل بعد، کار درستی نبوده و اکنون باید کاری که داریم را به نحو احسن انجام دهیم. تمام تمرکز ما روی بازی‌های باقی مانده است.

وی در پایان توضیح داد: ماه‌هاست تراکتور سه گل در یک بازی به ثمر نرسانده بود. امروز موقعیت‌های زیادی از دست دادیم. ما در این بازی اشتباهاتی در خط دفاع داشتیم، اما عملکردمان در خط حمله خوب بود و باید روی تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف کار کنیم. من از جنگندگی و انگیزه بازیکنان رضایت دارم و از آنان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز