خبرگزاری کار ایران

درس عبرت قلعه‌نویی برای رحمتی؛ شاگردی که بخشیده شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۳۴۰

سرمربی آلومینیوم اراک در حالی مقابل امیر قلعه‌نویی قرار می‌گیرد، که در گذشته اختلاف زیادی با این سرمربی داشت.

به گزارش ایلنا، در روز 19 اردیبهشت 1395، استقلال و تراکتور در لیگ برتر به مصاف هم رفتند. نتیجه آن بازی برای قهرمانی استقلال اهمیت زیادی داشت. در آن بازی امیر قلعه‌نویی هدایت تراکتور را به عهده داشت.

بازی با حضور 70 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد که حدود 60 هزار نفر آن هواداران استقلال بودند. در مراسم شروع بازی، همه بازیکنان استقلال به جز رحمتی به سمت قلعه نویی رفتند و از او رخصت گرفتند.

اما جنجال اصلی این بازی وقتی رخ داد که مهدی رحمتی کاپیتان وقت استقلال با قلعه‌نویی درگیری لفظی پیدا کرد. رحمتی در آن دیدار بیش از آنکه فکرش معطوف مسائل فنی و حافظت از دروازه‌اش باشد، به فکر تحریک سکوهای آزادی علیه سرمربی حریف بود. جایی که قلعه‌نویی مشغول اعتراض به داور چهارم بود، واکنش رحمتی باعث تحریک سکوها و فحاشی به سرمربی تراکتور شد.

در آن بازی فرزاد مجیدی هم عضو کادرفنی استقلال بود. از دور به رحمتی اشاره کرد که خیلی وارد چالش نشود، با این حال کاپیتان استقلال نه تنها به صبحت‌های مجیدی، بلکه حرف‌های خسرو حیدری، فرزاد حاتمی و پرویز مظلومی پشت کرد و رو به سکوها واکنش نشان داد.

درس عبرت قلعه‌نویی برای رحمتی؛ شاگردی که بخشیده شد

بعد از این جنجال، انگیزه بازیکنان تراکتور برای دفاع از سرمربی‌شان بالا رفت. 3 گلی که تراکتورسازی وارد دروازه استقلال کرد روی اشتباه مستقیم رحمتی صورت گرفت و باعث شد استقلال بازی را ببازد و از کورس قهرمانی خارج شود. فرزاد حاتمی در آن بازی بعد هر گل تراکتور، رحمتی را در آغوش می‌گرفت و از نظر روانی گلر آبی‌پوشان را تحت فشار زیادی قرار داد.

قلعه‌نویی که به عنوان شخص پیروز از میدان خارج شده بود، در نشست خبری پس از پایان بازی پاسخ رحمتی را با جمله‌های «عزت و ذلت دست خداست» و «نقاب‌ها برداشته شد» داد.

البته بعدها شرایط طوری پیش رفت که امیر قلعه نویی و رحمتی روابط‌شان گرمتر شود. با این حال صحنه‌های جنجالی دیر و تلخ از ذهن هواداران فوتبال فراموش می‌شوند.

حجم ویدیو: ۷.۳۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۲۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز