خبرگزاری کار ایران

سوال مربی استقلال از سرپرست فدراسیون فوتبال؛

مصطفوی: آقای ماجدی پرونده جعل چه شد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۹۴۰

مربی تیم استقلال تهران درمورد ارجاع پرونده بازیکن گابنی تیم گل گهر سیرجان به کمیته استیناف واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش ایلنا، صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شهرخودرو مشهد اظهار داشت: شهرخودرو درست است که تیم قعرنشین جدول است اما در بازی‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است و موقعیت های زیادی خلق کرده، ما به همراه کادرفنی بازی های این تیم را آنالیز کردیم و نقاط قوت و ضعف آنها را بررسی کردیم. راهکارهای استفاده از نقاط ضعف و جلوگیری از نقاط قوت‌شان را هم به بازیکنان گوشزد کردیم. تیم برای مقابله با شهرخودرو کاملا آماده است.

او درمورد فاصله امتیازی با پرسپولیس گفت: تیم ما در سه بازی اخیر با پرسپولیس، پیکان و سپاهان بازی داشته که در بازی با پرسپولیس یک فوتبال خیلی خوبی بچه ها ارائه دادند و شایسته پیروزی بودند. در بازی با پیکان به نظرم اگر تیم ما 10 نفره نمی شد شاید برنده می شدیم و در مسابقه با سپاهان هم در زمین حریف فوتبال بسیار خوبی ارائه کردیم. همانطور که آقای مجیدی گفتند یک مقدار اگر خوش شانس بودیم می توانستیم برنده بازی باشیم. بازی به بازی پیش می رویم، اهداف خاصی در هر بازی داریم و بازیکنان استقلال در اکثر مسابقات این فصل شایسته پیروزی بودند و ما در تمامی مسابقات برای برد به زمین می آییم. بازیکنان با حداکثر تلاش در تمامی مسابقات تلاش کردند و خواهند کرد.

فردا کدام بازیکنان را در اختیار ندارید؟ مصطفوی در پاسخ به این سوال گفت: ما فردا تمام بازیکنان مان را در اختیار داریم. غیر از سید حسین حسینی که چهار کارته است. 

مربی تیم استقلال درمورد راهکار کادرفنی آبی پوشان برای کاهش فشار روانی روی بازیکنان این تیم گفت: تیم ما مهاجمان بسیار خوبی دارد و همه آنها پرانگیزه تمرین می کنند. آنقدر روحیه بچه ها بالاست که به عنوان کادرفنی از آنها روحیه می گیریم و عملکرد آنها باعث امیدواری ما شده است. مطمئنم که به همین عملکرد خوب ادامه خواهند داد.

سوالی درمورد فرزاد مجیدی و زمان بازگشت او مطرح شد که مدیر رسانه تیم مانع از پاسخگوی مصطفوی به آن شد.

صالح مصطفوی درباره اتفاقات داوری در فصل جاری گفت: در طول فصل اتفاقات زیادی برای ما رخ داد، درباره آن صحبت کردیم ولی تصمیم گرفتیم در این 5 بازی آخر آنقدر قوی عمل کنیم که دیگر مسائل خارج از میدان نتواند روی روند نتیجه گیری و قهرمانی تاثیرگذار باشد.

مربی استقلال همچنین درمورد اینکه پرونده بازیکن گابنی دوباره به کمیته استیناف ارجاع شده، گفت: به نظرم من نمی خواهم وارد این موضوع شوم، آمدم به سوالات فنی پاسخ بدهم ولی به نظرم بهتر است از آقای ماجدی سوال کنیم که پرونده جعل چه شد؟ آنچه در پلیس فتا مطرح شد که جعل صورت گرفته این را بپرسیم که جاعلین کجا هستند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز