خبرگزاری کار ایران

تهی‌دست: در آبادان بازی برای هر تیمی سخت است/ دربی آبادان با تماشاگر زیباتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۷۱۴

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: می‌دانیم که آنها بعد از حضور جواد نکونام انگیزه خیلی زیادی دارند. اما نباید فراموش کرد که ما هم صنعت نفت هستیم و انگیزه‌های خودمان را داریم.

میثم تهی‌دست در گفتگو با ایلنا، پیرامون تقابل صنعت نفت آبادان و شهرخودرو در هفته بیست و پنجم،  لیگ برتر اظهار داشت: بعد از وقفه لیگ برتر طبیعی بود که تیم کمی از شرایط مسابقه دور باشد. به هر حال فشار بازی رسمی مانند بازی تدارکاتی نیست. در نیمه اول شاید کمی شرایط‌مان خوب نبود و بارندگی هم کار را برای ما سخت‌تر کرد. 

وی افزود: اما در نیمه دوم نمایش بهتری داشتیم و بیشتر در موقعیت مسابقه قرار گرفتیم. اگر کمی خوش شانس بودیم در دقایق پایانی می توانستیم برنده از بازی خارج شویم. 

بازیکن صنعت نفت آبادان با ارزیابی شرایط فولاد خوزستان گفت: فولاد در این چند وقت وضعیت خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشته است. می‌دانیم که آنها بعد از حضور جواد نکونام انگیزه خیلی زیادی دارند. اما نباید فراموش کرد که ما هم صنعت نفت هستیم و انگیزه‌های خودمان را داریم. در آبادان بازی برای همه تیم‌ها سخت است.

درباره حضور احتمالی تماشاگران در دربی خوزستان تصریح کرد: دربی همواره خیلی مهم است و  با حضور تماشاگران، جو ورزشگاه بهتر هم می‌شود. خیلی نکته مهمی است که بعد تقریبا 2 سال هواداران صنعت نفت آبادان بتوانند در ورزشگاه حاضر باشند. حمایت آنها انگیزه تیم را چند برابر می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که بازی در کنار محمد طیبی یا رضا یزدان‌دوست در قلب دفاعی، راحت‌تر است، اظهار داشت: هر دو بازیکن با کیفیت هستند. محمد طیبی سابقه قهرمانی لیگ برتر را دارد و تجربه زیادی دارد. از طرف دیگر رضا یزدان‌دوست هم بازیکن با کیفیتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز