خبرگزاری کار ایران

بازگشت به غیراستانداردهای لیگ برتری؛ تجربه‌ای که دوباره خطاست

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۳۷۹

استفاده از ورزشگاه‌های غیراستاندارد، تجربه اشتباهی است که دوباره آزمودن آن خطاست.

به گزارش ایلنا، فصل بیستم و یکم لیگ برتر با بازی در ورزشگاه‌هایی با کیفیت‌های پایین آغاز شد، اما ادامه‌دار نشد. ورزشگاه شهدای ساری، حافظیه شیراز، انقلاب کرج از جمله این ورزشگاه‌ها بودند. 

کیفیت چمن ورزشگاه شهدای ساری به گونه‌ای بود که حتی ساکت الهامی سرمربی فجر هم در مقاطعی به این موضوع انتقاد کرد. ورزشگاه حافظیه هم طوری بود که خیلی‌ها اعلام کردند چمن این ورزشگاه در حد چمن لیگ برتر نیست. نمونه بارز این موضوع بازی فجر و استقلال زیر بارش باران بود. کیفیت زمین به گونه‌ای بود که عملاً چیزی به نام فوتبال روی زمین معنا نداشت.

در کنار استانداردهای لیگ برتر، کیفیت چمن ورزشگاه انقلاب هم برای تیم‌هایی که در آن به میدان می‌روند، خطرناک است. این در حالی است که امروز اعلام شد نساجی و مس بازی هفته بیست و ششم را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌کنند.

چرا سلامت بازیکنان و استانداردهای لیگ برتری باید دست کم گرفته شود؟ باید دید آیا نساجی و مس تجربه تیم‌های هوادار، پیکان و... را نادیده می‌گیرند؟ شاید اگر این دغدغه‌ها توسط متولیان فوتبال کشور جدی گرفته میشد در فصل جاری لیگ برتر، شاهد حذف دو نماینده ایران از لیگ قهرمانان  آسیا 2022 نبودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز