خبرگزاری کار ایران

تهامی: قرار است قبل بازی شهرخودرو دریافتی داشته باشیم/ دربی اهواز با تماشاگر زیباتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۴۰۴

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دربی اهواز بدون تماشاگر خیلی زیبا نیست.

فاخر تهامی در گفتگو با ایلنا، در خصوص آخرین شرایط تیم صنعت نفت آبادان در وقفه لیگ برتر، اظهار داشت: در این مدت تمریناتمان را پیگیری کردیم. با پیکان و ذوب‌آهن بازی دوستانه داشتیم. یک بازی درون تیمی هم داشتیم که آن هم دست کمی از بازی دوستانه با تیم‌های دیگرنداشت. 

وی افزود: بدنسازی خوبی برای ادامه لیگ داشتیم و حالا آماده هستیم در ادامه لیگ به مصاف حریفان برویم و برای کسب 3 امتیاز هر مسابقه تلاش کنیم.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تا کنون 50 درصد دریافتی داشته‌ایم. قرار است قبل بازی هفته بیست و پنجم مقابل شهرخودرو تیم ما را شارژ کنند.

تهامی در خصوص تقابل صنعت نفت آبادان با شهرخودرو در هفته بیست و پنجم لیگ برتر عنوان کرد: متاسفانه محمدبختیاری در تمرین مصدوم شد و این مسئله خیلی برای ما ناراحت کننده بود. بازی سختی مقابل شهرخودرو داریم و با تمام وجود تلاش می کنیم. هر چند می دانیم آنها به خاطر اینکه در منطقه سقوط قرار دارند و تمام تلاش‌شان را خواهند کرد.

وی با اشاره به دربی خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، عنوان کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، ما تمام تلاش‌مان را مقابل فولاد انجام خواهیم داد. البته آنها در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کردند و باید به آنها تبریک گفت.  می‌دانیم با روحیه بالایی در ادامه لیگ ظاهر خواهند شد.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دربی اهواز بدون تماشاگر خیلی زیبا نیست. حضور تماشاگران جو بازی را عوض می‌کند و هیجان آن را بالا می‌برد. تا آنجا که ما می‌دانیم مسئولان امکانات ورزشگاه را آماده کرده‌اند. اما به هر حال باید موافقت مسئولان مختلف برای این مسئله باشد.

تهامی پیرامون ادامه همکاری با صنعت نفت آبادان تصریح کرد: تا آخر فصل با صنعت نفت آبادان قرارداد دارم. اینجا تیم شهرم هست و دست دارم فصل بعد هم با این تیم ادامه بدهم. البته هنوز در خصوص تمدیدقراردادها با بازیکنی صحبت نشده، اولویت درصد پرداختی‌های بازیکنان فعلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز