خبرگزاری کار ایران

پیروانی: کمیته فنی بدون حب و بغض انتخاب می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۹۶۵

گزینه سرمربیگری تیم ملی جوانان توضیحاتی را در خصوص جلسه امروز با کمیته فنی فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین پیروانی درمورد جلسه امروز کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای بررسی برنامه‌های گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی جوانان اظهار داشت: کمیته فنی برنامه ها را مورد ارزیابی قرار داد. گزینه‌های مدنظر هم از برنامه های خود دفاع کردند.

وی درمورد اینکه آیا فقط خودش، مجید نامجو مطلق و صمد مرفاوی به کمیته فنی برنامه دادند، گفت: دوستان هم دیگری بودند که برنامه‌هایشان مورد ارزیابی قرار گرفته اما تصمیم ‌گیری با کمیته فنی است. امیدوارم هرکس انتخاب می‌شود بتواند کمک کند و تیم جوانان را به جام جهانی بفرستد.

گزینه سرمربیگری تیم ملی جوانان درباره اینکه آیا برگزاری جلسه با حضور گزینه های سرمربی گری درست بوده است، خاطرنشان کرد: این روال طبیعی است که برنامه‌های همه مورد ارزیابی قرار بگیرد. همه همزمان نبودند. هرکسی در وقت خودش از برنامه‌هایش دفاع کرد. تصمیم گیری بعد از جلسه است. در مورد زمان انتخاب چیزی نگفتند ولی ابراهیم قاسمپور سخنگوی کمیته فنی قبلا اعلام کرده بود که تا دهم اعلام می‌شود. فکر می کنم بعد از جلسه اعلام شود.

وی در خصوص اینکه سابقه سرمربیگری تیم ملی جوانان در تیم ملی را داشته و احتمال انتخابش بیشتر است، گفت: امیدوار بودم که برنامه را اعلام کردم. من هم یکی از گزینه ها هستم. دوستان دیگر هم افراد شناخته شده‌ و کارنامه دار هستند. امیدوارم هرکسی انتخاب شود موفق باشد.

پیروانی در مورد رویکرد کمیته فنی عنوان کرد: رویکردشان بسیار مثبت بوده، دوستانی در کمیته فنی هستند که برای کشور افتخار آفرینی و سال‌ها مربیگری کردند. بدون حب و بغض برنامه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و یک نفر انتخاب می‌شود. داود مهابادی و میرزاییان هم بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز