خبرگزاری کار ایران

منشا فساد جای دیگر است

پیروزقربانی: با این مسخره بازی ها ارزش فنی تیم ما پایین نمی یاید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۸۳۲

سرمربی تیم رایکای بابل از اقدام فدراسیون فوتبال در احضار مربی و دروازه‌بان تیم پارس جنوبی انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال رایکای بابل در رقابت‌های لیگ دسته اول موفق شد با پنج گل مقابل پارس جنوبی جم به پیروزی برسد پس از این بازی مربی و دروازه‌بان پارس جنوبی به حراست فدارسیون فوتبال احضار شدند.پیروز قربانی سرمربی رایکای بابل در واکنش به این اتفاق اظهار داشت: ما عین بازی های قبلی در زمین ظاهر شدیم فقط تنها اتفاق خوب این بود که توپ‌هایمان تبدیل به گل شد. خیلی زشت است که مربی حریف برد ما را لوث می‌کند.

وی ادامه داد: در طول بازی تنها تاکنیک این تیم پرتاب کردن اوت دستی بود در ضمن این را هم بگویم هیچ وقت جدول مسابقات نشان دهنده توان واقعی تیم‌ها نیست تیم‌ها الان در یک جنگ نابرابر به میدان می روند.

قربانی خاطرنشان کرد: این برد ما به خیلی‌ها فشار آورده است این را باید بگویم که ما در اکثر بازی‌ها در 90 درصد بازی غالب بر تیم حریف بوده‌ایم و در همین بازی رفت تیم پارس 75 دقیقه از 18 قدم خود بیرون نیامد. همان طور که گفتم نمی‌خواهیم با این مسخره بازی ها ارزش فنی تیم ما پایین بیاید.

سرمربی رایکا در ادامه اذعان داشت: منشا فساد جای دیگر است تیم ما در خرج روزمره خود مانده است و این شائبه‌ها به تیم ما نمی چسبد نه باشگاه‌مان و نه من اجازه می‌دهم چنین صحبت‌هایی در تیم ما مطرح و یا به وجود بیاید.

قربانی در پایان در خصوص پاداش‌هایی که برخی از عوامل فدارسیون به اعضای هیات رییسه دریافت کرده‌اند گفت:‌ متاسفانه در فوتبال ما مسئولین فقط حرف می‌زنند چرا باید یک کارمند ساده فدراسیون که باید از جیبش خودش هم هزینه کند تا در هیات رییسه فوتبال حضور داشته باشد چنین پاداش‌هایی را می‌گیرد و همین اعضا می‌گوید جیب فدراسیون خالی است. ابتدا این اتفاقات را مدیریت کنید سپس به مسایل دیگر بپردازید.

قربانی در پایان گفت: امیدوارم در یک روز تیم‌ها در یک شرایط یکسان به مصاف هم بروند تا قدرت واقعی تیم‌ها آنجا مشخص شود البته می‌دانم این یک آرزوی محال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز