خبرگزاری کار ایران

آخرین خبر از مهاجم جنجالی منچستریونایتد پس از اتهام به تهدید به قتل

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۶۵۹

این مهاجم 20 ساله از زمان دستگیری در ماه ژانویه با قید وثیقه خارج از زندان است.

به گزارش ایلنا، پلیس بزرگ منچستر تأیید کرده درخواستی برای تمدید وثیقه میسون گرینوود ارائه شده است. مهاجم منچستریونایتد در ماه ژانویه به ظن تجاوز، حمله و تهدید به قتل دستگیر شد.

این جوان 20 ساله برای اولین بار در 30 ژانویه پس از انتشار تصاویر و ویدئوهای آنلاین توسط زنی مبنی بر گزارش حوادث خشونت فیزیکی، بازداشت شد. او در 4 فوریه به قید وثیقه آزاد شد و یونایتد قبلاً تصمیم گرفته بود تا او را "تا اطلاع ثانوی" تعلیق کند.

تحقیقات همچنان ادامه دارد و اکنون مشخص شده است که قرار وثیقه گرینوود پس از 30 آوریل تمدید خواهد شد.

در بیانیه پلیس آمده است: "ما در حال بررسی گزارشی هستیم که در روز یکشنبه 30 ژانویه از تصاویر و فیلم‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی آنلاین توسط زنی که از خشونت‌های فیزیکی منتشر شده بود. مردی 20 ساله در آن روز دستگیر شد و مظنون به تجاوز و تعرض به یک زن و تهدید به قتل، با وثیقه باقی می ماند. درخواستی برای تمدید وثیقه وی پس از شنبه 30 آوریل به دادگاه ها ارائه شده است، اما انتظار نمی رود که جلسه تا اواسط ژوئن برگزار شود. مظنون تا تاریخ جلسه دادگاه با وثیقه مشروط باقی خواهد ماند.

جلسه رسیدگی مورد بحث تا اواسط ژوئن برگزار نخواهد شد. گرین‌وود از زمان دیدار با وستهم در لیگ برتر در 22 ژانویه، برای یونایتد بازی نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز