خبرگزاری کار ایران

تغییرات احتمالی در تیم ملی بسکتبال؛ داوری به فکر گزینه خارجی؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۵۴۶

احتمال تغییرات در کادرفنی تیم ملی بسکتبال ایران و عقد قرارداد با مربی خارجی زیاد است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جواد داوری به تازگی به عنوان رئیس فدراسیون بسکتبال انتخاب شده است. طبیعی است که با ورود رئیس جدید شاهد ایجاد تغییرات در بدنه مدیریتی فدراسیون و یا حتی کادرهای فنی تیم ملی بسکتبال باشیم. این در حالی است که هنوز  یکی از مهمترین پست‌های فدراسیون بسکتبال یعنی دبیری آن مشخص نشده است.

با این حال گویا داوری تصمیم دارد در بخش کادرفنی تیم ملی بزرگسالان بسکتبال تغییراتی را ایجاد کند. او در گذشته هم اعلام کرده بود که یکی از مهمترین چالشهایش تغییر و تحول در بخش کادرفنی تیم ملی بسکتبال است.

در همین رابطه شنیده می شود رئیس فدراسیون بسکتبال به تازگی جلساتی با صالح امیری رئیس کمیته ملی المپیک داشته که بحث امورات مربوط به تغییرات کادرفنی تیم ملی بسکتبال هم در آن مطرح شده است. 

یکی از دغدغه‌های رئیس فدراسیون بسکتبال مسائل مالی و بودجه‌ای مربوط به تغییرات سرمربی است. با توجه به فرصت کوتاه تا مسابقات کشورهای اسلامی داوری هنوز برای انجام تصمیمش تردید دارد اما احتمال آنکه مصطفی هاشمی و مهران حاتمی در مسابقات آسیایی هدایت تیم ملی را به عهده نداشته باشند زیاد است. به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون بسکتبال قصد استخدام سرمربی خارجی را دارد و گزینه‌های داخلی را مناسب این موضوع نمی‌داند.

اما چالش انتقال پول به حساب مربیان خارجی و تامین ارز مدنظر باعث شده که فدراسیون بسکتبال بیشتر روی این قضیه فکر و مشورت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز