خبرگزاری کار ایران

سیدی: لک؟ جریمه مالی بهترین اهرم انضباطی فوتبال ایران است/ گوهری نباید انگیزه‌اش را از دست بدهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۵۹۸

مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: یکی از بهترین اهرم‌های انضباطی در فوتبال ایران، مسئله مالی و کسرقرارداد است؛ البته به شرطی که در انتهای فصل مدیران باشگاه این جریمه‌ها را نادیده نگیرند.

محسن سیدی در گفتگو با ایلنا، درخصوص بازگشت حامد لک به تمرینات پرسپولیس و ارزیابی عملکرد کادرفنی در این موضوع، اظهار داشت:  بیشتر از هر چیزی زمان عقد قرارداد باید در مورد اهرم‌های انضباطی تفکر شود. یکی از بهترین اهرم‌های انضباطی در فوتبال ایران، مسئله مالی و کسرقرارداد است. البته به شرط آن که در انتهای فصل مدیران باشگاه این جریمه‌ها را نادیده نگیرند. 

وی افزود: در سال‌های قبل شاهد آن بودیم که مثلاً بازیکنی در یک باشگاه لیگ برتری جریمه می‌شود؛ اما به خاطر ضعف شخصیتی یا مدیریتی، رئیس باشگاه این جریمه‌ها را در انتهای فصل نادیده می‌گرفت. متاسفانه در سال‌های اخیر بیشتر شاهد بازیکن سالاری هستم تا باشگاهداری.

مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: در مورد دروازه‌بان‌های پرسپولیس وضعیت زیبنده نیست. رادووشویچ با حالت شکایت و ناراحتی از ایران رفت. حامد لک چند وقتی در تمرینات حضور نداشت و از ترکیب دور بود. این وضعیت زیبنده پرسپولیس نیست. 

سیدی در پاسخ به اینکه آیا تنبیه لک بازدارنده بود‌، عنوان کرد: تمام بازیکنان جز سرمایه انسانی باشگاه هستند و نمی‌توان به راحتی از آنها عبور کرد. چرا؟ چون او به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم قرارداد سنگینی دارد و هر روز که به میدان نرود مبلغی زیادی باشگاه ضرر می‌کند. به نظرم غیبت در یک یا دو تمرین برای او کافی بود. اما از طریق جلسات و جریمه کسر قرارداد باید اشتباهات لک به او گوشزد می‌شد. 

وی درباره مدیریت رفتاری کادرفنی تصریح کرد: نباید فراموش کرد که مربی فقط به مسائل فنی خلاصه نمی‌شود. یکی از بخش‌های کار کادر فنی بحث مدیریت رفتاری با شاگردانش هم هست. این مسائل جز مسائل آکادمیک و دانشگاهی است. حتی در این باره کتاب نوشته شده است. به نظرم کادرفنی پرسپولیس در خصوص مدیریت رفتاری با بازیکنانش باید بیشتر توجه کند.

مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس با اشاره به انگیزه احمد گوهری گفت: نباید بعد از بازگشت حامد لک، فضا طوری پیش برود که احمد گوهری انگیزه‌اش را از دست بدهد. همه بازیکنان تیم باید بدانند بخشی از تیم هستند و براساس منافع جمعی باید عمل کنند. اگر گوهری با کاهش انگیزه یا حواشی روبرو شود نزد افکار عمومی برایش خوب نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز