خبرگزاری کار ایران

خشم پپه و حمایت از طارمی پس از شکست برابر براگا: "داور شرطی آمد و شرطی رفت"

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۲۷۱

کاپیتان تیم پورتو نسبت به عملکرد داور دیدار برابر براگا انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، تیم پورتو شب گذشته در خانه براگا به میدان رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. در این مسابقه یک صحنه پنالتی مشکوک از سوی داور که روی مهدی طارمی رخ داده بود، اعلام نشد و بازیکنان این تیم به تصمیم داور مسابقه اعتراض کردند.

پپه، کاپیتان پورتو پس از این بازی در انتقاد از داور گفت: "بازی برای نیمه اول مشخص بود، درباره داوری ها صحبت می شود، درباره مهدی [طارمی]... داور شرطی آمد و کاملا شرطی رفت! من دیگر زیاد نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم زیرا جریمه خواهم شد ولی شما باید آن را آنالیز و بررسی کنید."

آنالیز بازی: "ما خوب وارد بازی شدیم، اما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. ما کار کردیم، جنگیدیم، براگا از گلزنی خوشحال بود و همیشه در جستجوی گل به دنبال نتیجه بودیم. در توپی که ما از دست دادیم، در مقابل آنها خوشحال بودند که گلزنی کردند. این کاری بود که براگا انجام داد، هیچ چیز دیگری وجود نداشت. ما همیشه نگاه می کردیم. حتی در نیمه اول چندین موقعیت برای گلزنی داشتیم. اما با این همه دوربین، نمی توانم متوجه شوم، واقعا این رفتار را نمی فهمم. بنابراین بر ماست که به کارمان ادامه دهیم، درس‌هایی که گرفته‌ایم و به بازی بعدی در خانه فکر کنیم تا نتیجه مثبت بگیریم."

تاثیر شکست: "مربی گفت این یک فینال دیگر خواهد بود و ما همیشه برای بردن بازی می کنیم. امروز شکست خوردیم اما گروه قدرتمندی هستیم و به بازی بعدی فکر می کنیم تا بتوانیم سه امتیاز را که برای هر بازی بسیار مهم است را بگیریم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز