خبرگزاری کار ایران

گزارش: قهرمانی رئال مادرید چه زمانی نهایی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۶۵۷

بلانکوس ها از سال 2017 فقط یک قهرمانی لالیگا و دو قهرمانی در 10 سال گذشته کسب کرده اند، اما کارلو آنچلوتی آنها را به یک قهرمانی نزدیک کرده است.

به گزارش ایلنا، کورس کسب عنوان قهرمانی در سراسر اروپا در حال نزدیک شدن به نقطه اوج هیجان انگیزی است و به غیر از لیگ فرانسه و بوندسلیگا، تکلیف چند لیگ مطرح اروپایی هنوز مشخص نشده است.

برخی از باشگاه‌های بزرگ و بسیار آشنا همچنان در جستجوی تثبیت سلطه داخلی هستند و رئال مادرید در اسپانیا زیر نظر مربی ایتالیایی کارلو آنچلوتی پیشتاز است.

بلانکوس ها در حال پیشروی به سمت نقطه پایان هستند، اما چه زمانی می توانند از این خط عبور کنند و تاج گذاری خود را به عنوان قهرمان فصل 2021-22 تایید کنند؟

تیم آنچلوتی هنوز پنج بازی دیگر در این فصل دارد که با 15 امتیاز اختلاف در صدر جدول است.

با توجه به اینکه همه تیم ها فقط 15 امتیاز برای به دست آوردن پیش رو دارند، بلانکوس ها امیدوارند زودتر از خط قهرمانی عبور کنند.

با این حال، بارسلونا، نزدیکترین رقیب آنها در حال حاضر است و آنها هنوز پنج بازی در فصل 2021-2021 در دست دارند.

این بدان معناست که، از نظر تئوری، آنها هنوز هم می توانند قبل از پایان فصل، 15 امتیاز کسب کنند.

با این حال، آنها تنها در صورتی می توانند قهرمان شوند که در هر بازی پیروز شوند و رئال مادرید در هر بازی شکست بخورد؛ به این معنی که تیم آنچلوتی تنها به یک امتیاز دیگر نیاز دارد تا قهرمان شود.

با در نظر گرفتن این موضوع، ویارویی اسپانیول در یکم ماه می، می تواند روزی باشد که رئال جایگاه خود را به عنوان قهرمان اسپانیا تایید کند.

رئال مادرید موفق‌ترین باشگاه تاریخ لالیگا است که از سال 1932، 34 عنوان قهرمانی در لیگ برتر را تضمین کرده است.

رئال آخرین بار در سال 2019 موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. زین الدین زیدان در فصل 2016-2017 یک قهرمانی دیگر در لیگ را به ارمغان آورده بود و بلانکوس ها در آن زمان از استعدادهای قابل توجه کریستیانو رونالدو بهره می بردند.

فوق ستاره پرتغالی در فصل 12-2011 نیز در کسب عنوان قهرمانی نقش داشت، اما رئال در 10 سال گذشته تنها به دو جشن قهرمانی لالیگا محدود شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز