خبرگزاری کار ایران

نساجی به تیم قابل احترامی در فوتبال کشور تبدیل شده است

رضا حدادیان: امیدوارم بازیکنان نساجی شانس بیشتری در تیم ملی داشته باشند/قهرمانی را به مردم مازندران و شمال کشور هدیه می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۲۶۳

مالک باشگاه نساجی با تمجید از عملکرد بازیکنان و اعضای کادرفنی تیمش، ابراز امیدواری می‌کند آنها این ماموریت را با قهرمانی در جام حذفی پایان دهند.

رضا حدادیان مالک نساجی مازندران در گفتگو با ایلنا، پیرامون صعود تاریخی نساجی به فینال جام حذفی می‌گوید: ابتدا باید این موفقیت بزرگ را به تمامی اعضای کادرفنی، بازیکنان و خصوصا هواداران عزیز نساجی تبریک بگویم. امیدوارم بچه‌ها با یک نمایش مقتدر و خوب فینال را هم پشت سر بگذارند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند. این قهرمانی حق مردم استان مازندران است. به ویژه که در سال‌های اخیر تیم‌های شمالی در این سطح قهرمانی نداشتند.

وی درباره میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز در مسابقه فینال جام حذفی، گفت: با توجه به بُعد مسافتی که هست هر دو تیم دچار مشکل می‌شوند. خواهشم از سازمان لیگ این است که در این مورد بازنگری کنند که این بازی در تهران برگزار شود. در کنار کیفیت مسابقه، رفت و آمد هر دو تیم خطرناک است. طی کردن چند ساعته مسافت ها به صورت زمینی، در جاده های کشورمان که آمار تصادفات در آن کم نیست، کمی خطرناک است. بعداً شاید مشکلاتی ایجاد کند. با این اوصاف برای هر دو تیم نساجی و آلومینیوم اراک ورزشگاه آزادی در دسترس‌تر و راحتر است.

مالک باشگاه نساجی بااشاره به اینکه سال جدید را توانسته‌اند مقتدرانه پیش ببرند، گفت: انشاالله در سال جاری، ما دو جام داریم. اولی امیدهای کشور و دومی جام حذفی است. تیم ما در هر دو به فینال رسیده و امیدوارم هر دو جام را به ویترین افتخارات باشگاه اضافه کنیم.

حدادیان که توانسته دیدگاه منفی حضور بخش خصوصی را در فوتبال ایران که طی سالیان اخیر ناموفق بوده، با عملکردی که نساجی پشت سر گذاشته کاهش دهد، در اینباره می‌گوید: این موفقیت ما اتفاق مهمی است. بخش خصوصی فعال‌تر و با انگیزه‌تر می شود. به هر حال فوتبال صنعت است و فقط ورزش نیست. وقتی پای 30 هزار نفر از مازندران برای تماشای بازی نساجی در ورزشگاه آزادی حاضر می شوند، این یعنی که جذابیت های خاص خودش را نسبت به ورزش های دیگر دارد و باعث می شود به عنوان یک  صنعت ورشکسته نباشد و ما باید از این پتانسیل در تمامی بخش‌ها سود ببریم. 

مالک باشگاه نساجی که بارها نسبت به استعفای چند باره ساکت الهامی مخالفت داشته و در نهایت این مساله منجر به موفقیت و صعود آنها به فینال شده، در اینباره می‌گوید: این مسائل درون خانوادگی است و تمام شرایطی که آقای الهامی لازم داشته باشد برای او فراهم می کنیم. موفقیت نساجی مسلما در اولویت همه ما قرار دارد و هر موضوعی که باعث این مساله شود، برای ما در ارجحیت قرار دارد.

وی درباره مشکل ورزشگاه نساجی گفت: با همتی که استاندار و فرماندار مازندران دارند  وشبانه روزی مشغول فعالیت هستند و انشاالله خیلی زود این ورزشگاه در اختیار تیم قرار خواهد گرفت. به نظرم ورزشگاه وطنی قائم شهر یکی از حرفه‌ای‌ترین و مجهزترین ورزشگاه های کشور از جهت بازسازی خواهد بود.

مالک باشگاه نساجی با قدردانی از هواداران این تیم که از آنها به عنوان مالکان اصلی تیم یاد می‌کند، در اینباره می‌گوید: ابتدا باید بگویم مرحوم نادر دست نشان و خانواده‌شان مالک باشگاه هستند. تمام هواداران و کسانی که لحظه لحظه دنبال بازی نساجی بودند، در این قهرمانی سهیم هستند. نساجی عامل وحدتی بین مردم مازندران شده و آنها با عمل‌شان این موضوع را نشان دادند. این حرف را بدون اغراق می‌گویم. کل مازندران و حتی شمال کشور برای پیروزی نساجی، هم‌صدا بودند. شب گذشته شاهد نشاط اجتماعی زیادی در استان‌های شمالی بودیم و این مسیر را تا قهرمانی ادامه خواهیم داد. نساجی تیمی با قدمت بیش از 6 دهه است که فقط قلبش به حمایت هواداران دلگرم می‌شوند.

حدادیان در پاسخ به اینکه آیا پاداشی برای پیروزی نساجی در فینال در نظر گرفته است، گفت:  قطعا دوستان، اسپانسرها و باشگاه به این موضوع کمک می‌کنند . رقم خاصی را اعلام نمی‌کنیم اما برای بازی فینال هم پاداشی پرداخت می‌کنیم اما عدد خاصی نمی گویم. در کنار خبر پاداش باید بگویم تا کنون  75 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. بعد بازی فینال انشاالله 10 درصد دیگر هم پرداخت می‌کنیم.

وی پیرامون حضور سالار عقیلی در ورزشگاه آزادی و بعد از آن رختکن تیم نیز گفت: سالار عقیلی اهل مازندران است و با راحتی با او مازندرانی صحبت کردم. هنرمندان زیادی داریم که نساجی را دوست دارند چه زادگاه‌شان مازندران باشند و چه اینکه ایرانی باشیم. چرا؟ چون نساجی به تیم قابل احترامی در فوتبال کشور تبدیل شده است. اگر چند تیم مانند نساجی باشند باعث پویایی لیگ می‌شوند.

مالک باشگاه نساجی در پایان گفت: احساس می کنم حداقل یکی دو نفر از بچه های ما عضو تیم ملی باشند. مثل علیرضا حقیقی و مسعود شجاعی با تجربه شان به تیم ملی کمک کنند. نظم و انضباط تیمی برقرار می‌شود. علیرضا حقیقی اعتمادبنفس زیادی داشت که در بازی استقلال نشان داد. امیدوارم کادرفنی تیم ملی به بازیکنان نساجی توجه بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز