خبرگزاری کار ایران

رابط: سوت درست یک شهر را نجات می‌دهد/ دوست دارم استقلال قهرمان شود و شهرخودرو در لیگ برتر بماند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۱۲۹

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: دوست دارم در انتهای فصل شهرخودرو در لیگ برتر بماند و استقلال هم قهرمان شود.

فردین رابط در گفتگو با ایلنا، در خصوص آخرین وضعیتش در اردوی تیم فوتبال المپیک ایران، اظهار داشت: خداراشکر بعد از اینکه فصل اول فرصت بازی زیادی نداشتم، به تیم شهرخودرو رفتم. بعد از بازی در این تیم، به تیم امید دعوت شدم. در دو اردو برگزار کردیم. بازی دوستانه هم با تیم‌های لیگ برتری داشتیم. از مهدی مهدوی کیا و دستیار خارجی‌اش خیلی یاد گرفتم. فقط امیدوارم فدراسیون برای تیم ما بازی دوستانه با تیم‌های اروپایی و آسیایی در نظر بگیرد.

وی پیرامون شرایط شهرخودرو و تلاش این تیم برای بقا در لیگ برتر، عنوان کرد: همانطور که شاهد بودید در آخرین بازی مقابل گل‌گهر با نتیجه 3 بر یک جلو بودیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتم،اما در نهایت بازی 3 بر 3 مساوی شد امیدوارم هیئت فوتبال استان بیشتر با تیم ما همکاری کند. ما به عنوان بازیکن تمام تلاش‌مان انجام می‌دهیم بازی‌های پیش رو را با بهترین نتایج پشت سربگذاریم و امتیازات لازم را جمع کنیم.

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو در مورد عملکرد داوران گفت: وقتی داوران می‌بینند تیم ما در جایگاه آخر جدول قرار گرفته است و به اصلاح شانس افتادن(سقوط) زیادی دارد، زیاد به آن توجه نمی‌کنند. گاهی اوقات یک سوت یک شهر را نجات می‌دهید. ما تنها نماینده استان خوب خراسان هستیم و با یک سوت اشتباه، امید یک شهر از بین می‌رود. من از داوران انتظار دارم حق با هر تیمی است به نفع همان تیم سوت بزنند. انتظار عدالت از داور که زیاد نیست؟

رابط درباره 6 بازی باقیمانده شهرخودرو در لیگ برتر، تصریح کرد: از میان بازی‌های باقی مانده شاید بازی صنعت نفت و پیکان راحت‌تر باشد. بقیه بازی‌ها مقابل سپاهان، استقلال، پرسپولیس و فولاد واقعاً سخت است. صنعت نفت مثل تیم ما جوان است. تنها حُسن این بازی این است که ما میزبان هستیم. اگر در مشهد بازی کنیم بازی بدون طرفدار است. 

وی در پاسخ به این سوال که احتمال انتقال محل میزبانی شهرخودرو به ورزشگاه انقلاب کرج و کیفیت چمن این ورزشگاه، گفت: این مسائل در حیطه من نیست. اما به عنوان عضو کوچکی از شهرخودرو فقط می‌توانم بگویم حیف است شهر مشهد چمن و ورزشگاه با این کیفیت داشته باشد و تنها نماینده این شهر و استان حمایت نشود. از هیئت فوتبال خواهش می‌کنم همانند مردم استان، از شهرخودرو حمایت کند. چمن نامناسب برای هر تیم و بازیکنی خطرناک است. چه برسد تیم ما که برای فرار از سقوط می‌جنگد. اما من بازیکن تیم هستم و باید اطاعت کنم. بازیکنان شبیه مهره‌های شطرنج هستند، ما اجرا کننده دستورات هستیم.

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو درباره تقابل استقلال و شهرخودرو در لیگ برتر و اهمیت 3 امتیاز این  مسابقه برای هر دو تیم، چه تیمی برنده مسابقه می‌شود، اظهار داشت: بازی استقلال برای خودم و تیم ما اهمیت زیادی دارد. تیمی است که نیم فصل اول و دو فصل پیش تجربه بازی در آن را دارم. در استقلال خیلی چیزها از جمله شرافت و مردانگی را یاد گرفتم، اما در حال حاضر تحت قرارداد شهرخودرو هستم و با تمام وجود برای تیم می‌جنگم. دوست دارم در انتهای فصل شهرخودرو در لیگ برتر بماند و استقلال قهرمان شود.

رابط درباره ارتباطش با وریا غفوری تصریح کرد: ارتباطم با وریا غفوری فقط به فوتبال ارتباط ندارد. از قبل هم به او علاقه داشتم. با او مرتب در تماس هستم و همیشه نکات خوبی به من گوشزد می‌کند.

وی پیرامون مسائل مالی تیمش گفت: در شهرخودرو دریافتی نداشتم. وقتی میخواستم به شهرخودرو منتقل شوم، با مدیرعامل و کادرفنی این تیم صحبت کردم. فصل قبل هم در تیمی بودم که در شرایط بحرانی قرار داشت و انتظار این مسائل را داشتم. جوان 20 ساله ای که در تیم امید حضور دارد و ابتدای راه فوتبالش هست نبایدپول را ملاک کارش قرار بدهد. به خاطر پیشرفت فوتبالم به شهرخودرو آمدم. امیدوارم به عنوان بازیکن به اهداف دلخواهم برسم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز