خبرگزاری کار ایران

رئال مادرید چه زمانی می‌تواند قهرمانی لالیگا را جشن بگیرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۰۹۱

بلانکوس ها از سال 2017 تنها یک قهرمانی لالیگا و دو قهرمانی در مجموع 10 سال گذشته کسب کرده اند اما کارلو آنچلوتی آنها را به قهرمانی در لالیگا نزدیک کرده است.

به گزارش ایلنا، کورس قهرمانی در سراسر لیگ‌های معتبر اروپا در حال نزدیک شدن به نقطه اوج هیجان انگیزی است و هنوز مقصد قهرمان‌های داخلی از لیگ برتر تا لالیگا و همچنین بوندسلیگا و سری آ مشخص نشده است.

برخی از باشگاه‌های بزرگ و بسیار آشنا همچنان در جستجوی تثبیت سلطه داخلی هستند و رئال مادرید در اسپانیا زیر نظر کارلو آنچلوتی ایتالیایی پیشتاز است.

بلانکوس‌ها در حال پیشروی به سمت ایستگاه پایانی هستند اما چه زمانی می توانند از این خط عبور کنند و تاج گذاری خود را به عنوان قهرمان فصل 2021-22 تایید کنند؟

تیم آنچلوتی هنوز 6 بازی دیگر در این فصل دارد و با 15 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول است.

با توجه به اینکه اکثر تیم ها تنها 18 امتیاز برای بازی‌های باقی مانده پیش رو دارند، بلانکوس ها امیدوارند زودتر از خط قهرمانی عبور کنند.

با این حال بارسلونا، نزدیکترین رقیب آنهاست و آنها هنوز 8 بازی در فصل دارند. این بدان معناست که، از نظر تئوری، آنها هنوز هم می توانند 24 امتیاز را قبل از پایین آمدن پرده نمایش فصل به دست آورند.

اگر قرار باشد دو رقیب به اندازه مساوی امتیازات را به دست بیاورند، آنگاه رئال - در حالی که در حال حاضر بین اختلاف گل های مربوطه آنها تفاوت زیادی وجود ندارد - فقط تاج لیگ را در دو بازی باقی مانده به دست خواهد آورد.

تا آن زمان، اگر بارسا به 9 امتیاز رسیده بود، از نظر ریاضی امکان بازنگری در وضعیت مادرید وجود نخواهد داشت.

با در نظر گرفتن این موضوع، دیدار خانگی با لوانته در 11 مه می تواند تاریخی باشد که رئال جایگاه خود را به عنوان تیم قهرمان تایید می کند.

رئال مادرید موفق‌ترین باشگاه تاریخ لالیگاست که از سال 1932، 34 عنوان قهرمانی در لیگ برتر را تضمین کرده است.

با این حال، آنها در زمان‌های اخیر دوره‌های بی‌ثباتی عجیب و غریبی را تحمل کرده‌اند. رئال آخرین بار در سال 2019 موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و زین الدین زیدان، اسطوره باشگاه، به سرمربیگری بازگشت تا در دو دوره حضورش در سانتیاگو برنابئو، دومین قهرمانی لیگ را هم به ارمغان بیاورد.

این سرمربی فرانسوی در فصل 2016-2017 یک تاج دیگر در لیگ را به ارمغان آورده بود و بلانکوس ها در آن زمان از استعدادهای قابل توجه کریستیانو رونالدو بهره می بردند. فوق ستاره پرتغالی در فصل 12-2011 نیز در کسب عنوان قهرمانی نقش داشت، اما رئال در 10 سال گذشته تنها به برگزاری دو جشن محدود شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز