خبرگزاری کار ایران

اردلان: پرسپولیسی هستم/ تغییر ساعت مسابقات کار را سخت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۳۱۲

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان گفت: بازی‌های فوتسال زنان معمولاً صبح‌ها برگزار می‌شود، با تغییر ساعت برگزاری کمی کار ما سخت شد.

نیلوفر اردلان در گفتگو با ایلنا در خصوص قهرمانی تیم فوتسال بانوان پیکان در اولین سال حضورش در لیگ برتر، اظهار داشت: از ابتدای فصل اکبر محمدی مدیرعامل سابق پیکان با دعوت از بنده خواستار تشکیل تیم فوتسال شدند. بعد از عقد قرارداد با پیکان خیلی سریع به دنبال جذب بازیکنان مدنظر رفتیم و به هرکسی که پیشنهاد دادیم توانستیم آن را جذب کنیم. به همین خاطر باید از اعتماد مدیرعامل وقت و بازیکنان تشکر کنم.

وی در پاسخ به این سوال که از همان ابتدای فصل که شایعه تشکیل تیم فوتسال بانوان پیکان به گوش رسید، خیلی بر بالا بودن شانس قهرمانی خودروسازان اذعان داشتند، گفت: این نتیجه اعتماد بازیکنان بزرگی بود که به پیکان آمدند. بعضی از این بازیکنان در دوران بازیگری‌ام با من هم تیمی بودند؛ اما در کنار ما حاضر شدند و بازی‌های زیبایی را رقم زدند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان در خصوص ارزیابی کیفیت فنی نصر فردیس مسابقه عنوان کرد: نصر فردیس یکی از تیم‌های با کیفیت لیگ فوتسال ایران است. شب گذشته ما در خانه آنها فینال را برگزار کردیم. آنها به سختی گل دریافت می‌کنند و از کمترین فرصت‌ها بهترین بهره را می‌بردند.

اردلان درباره تاثیر اعظم آخوندی که مدتی قبل به عنوان لژیونر در مالدیو به میدان می‌رفت و سال قبل‌تر در عراق. اما با شروع لیگ فوتسال به تیم پیکان پیوست و بازی خوبی را به نمایش گذاشت. واقعاً کلین شیت در فینال رقابت‌ها آسان نیست. به همین بهانه جا دارد از فراشی مربی گلرهای تیم قدردانی ویژه داشته باشم.

وی درباره دیگر بازیکنان تیمش ادامه داد: فاطمه اعتدادی، غلامی، رحمتی، سحر زمانی، زیبا افروغ، اعظم آخوندی و همه بازیکنان تیم ستاره هستند. با همکاری و هماهنگی توانستیم برنده باشیم. 

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان درباره زمان برگزاری مسابقات و سختی آن، تصریح کرد: بازی‌های فوتسال زنان معمولاً صبح‌ها برگزار می‌شود؛ اما به خاطر فرا رسیدن ماه رمضان ساعت بازی‌ها به بعد افطار منتقل شد. در این شرایط کار ما برای تنظیم شرایط خواب، تغذیه، ساعت تمرینی بازیکنان سخت‌تر شد. توجه داشته باشید که بازیکنان ما باید به وظایفشان در خانواده هم عمل کنند. 

اردلان درباره میزان قرارداد بازیکنان تیم فوتسال بانوان پیکان و مقایسته با آن با فوتبال آقایان عنوان کرد: کل مبلغ قرارداد بازیکنان ما شاید اندازه بازیکن تیم امید باشگاه یا بازیکن سطح پایین تیم بزرگسال باشگاه باشد. سقف قرارداد ما این فصل 240 میلیون تومان بود که فقط یکی از بازیکنان این مبلغ را دریافت کرد.

وی درباره انتشار تصویرش کنار جام قهرمانی و ارتباط آن با علاقه به تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیسی هستم اما عکسم به تقلید از شجاع نیست. ثبت این تصویر به خاطر این است که اولین جامی که در دوران مربیگری‌ام کسب کردم و جام قهرمانی بود و به تقلید از بزرگان فوتبال جهان بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز