خبرگزاری کار ایران

منچسترسیتی از نبرد وحشیانه با اتلتیکو مادرید جان سالم به در برد - اما به چه قیمتی؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۷۳۲

کوین دی بروین و کایل واکر هر دو در جریان تساوی بدون گل که منجر به صعود منچسترسیتی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، مجبور به ترک زمین شدند.

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی چهارشنبه شب به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت - اما آنها بهای سنگینی پرداختند.

کوین دی بروین در نیمه دوم این نبرد بی‌رحمانه، ناراحت به نظر می‌رسید و کایل واکر نیز به نظر می‌رسید که در اواخر وقت او را تعقیب کرد؛ هر دو بازیکن مصدوم شده بود. در حقیقت، بازیکنان زیادی نخواهند بود که واندا متروپولیتانو را بدون چند بریدگی و کبودی ترک نکنند.

برنامه تنبیهی در شکار سیتی برای سه گانه بعد از این جنگ فرسایشی آسان‌تر نخواهد شد و پپ گواردیولا در حال حاضر به هر بازیکنی که می تواند جذب کند، نیاز دارد. با این حال، در حالی که یورگن کلوپ توانست در بازی برگشت یک چهارم نهایی مقابل بنفیکا در همان شب به چند ستاره استراحت دهد، گواردیولا با یک تیم تمام عیار مقابل اتلتیکو به میدان رفت، در حالیکه رهبران لیگ برتر روز شنبه در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی با قرمزها روبرو می‌شوند.

گواردیولا احساس خواهد کرد که چاره‌ای ندارد، زیرا سیتی با چنین برتری ناچیز در بازی رفت به پایتخت اسپانیا آمده بود، اما 90 دقیقه سخت دیگر چیزهای زیادی را از بازیکنانش گرفته است. در واقع، این شبی بود که در آن اتلتیکو نه تنها هنرهای تاریک بیشتری را به کار گرفت، بلکه مسلماً در چندین موقعیت از حد قابل قبول فراتر رفت.

این یک بازی زشت بود، حتی مدت‌ها بعد از اینکه یک نزاع بزرگ در ثانیه های پایانی پس از اینکه فیلیپه روی فیل فودن خطا کند، شکل بگیرد. استفان ساویچ ابتدا فودن را از زمین بیرون کشید و سپس موهای جک گریلیش را در دستانش داشت!

ماجرا به همین جا ختم نشد، ساویچ و گریلیش پس از یک ضربه سر در تونل مقابل هم قرار گرفتند، قبل از اینکه پلیس مجبور شد هر دو مجموعه بازیکنان را در خارج از رختکن سیتی جدا کند.

در بیشتر بازی، ساویچ و همبازیانش بیشتر با فیل فودن مشکل داشتند، که باید احساس می کرد هدف بزرگی روی پشتش نقاشی شده است. در حالی که تقریباً 10 دقیقه نگذشته بود، فیلیپه از پشت به بازیکن ملی پوش انگلیس ضربه زد و او را روی زمین رها کرد و او بقیه بازی را با سر باندپیچی بازی کرد.

فیلیپه پس از فرار از یک کارت زرد، بعداً شکاف دیگری در مچ پای فودن پیدا کرد، در حالی که ساویچ بیهوده شانه ملی پوش انگلیس را در حالی که توپ مدت‌ها از بازی خارج شده بود، به دست گرفت.

اما این بازیکن 21 ساله به بازی با انرژی بیشتری برمی گشت و در حالی که اتلتیکو ناامیدانه تلاش می کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند، فودن دوباره آن‌ها را با کمی بیش از یک دقیقه زمان عادی به بازی کشاند.

پس از اینکه در ابتدا توپ را با یک تکل لغزنده به دست آورد، فیلیپه فودن را دنبال کرد، او از زمین خارج شد، اما سپس دوباره به زمین بازگشت. سپس ساویچ درگیر شد و هرج و مرج به وجود آمد.  مثل همیشه در مورد اتلتیکو، خشونت و عصبانیت یک نقطه صحبت بزرگتر از بسیاری از تمام فوتبال بود.

با این حال، شایان ذکر است که سیتی به شدت بدشانس بود که با ضربه ایلکای گوندوگان به تیرک دروازه برنده نشد. اتلتیکو در نهایت اولین ضربه خود را در این مسابقه به ثمر رساند و در دقیقه 35 ضربه کوندوگبیا منحرف شد. آنها در نهایت در نیمه دوم بازی را باز کردند و بارها حریف تهدید کردند، آنتوان گریزمان و ژائو فلیکس به سختی از میان پرس سنگین خارج شدند.

با این حال، با افزایش تنش در 20 دقیقه پایانی، سیتی برتری خود را حفظ کرد، در حالی که اتلتیکو امتیاز میزبان خود را برای تغییر نتیجه از دست داد.

ژائو کانسلو یک کارت زرد دیرهنگام دریافت کرد که او را از حضور در بازی اول نیمه نهایی با رئال مادرید محروم کرد اما احتمالاً این یک خطا بود که باید انجام می شد، زیرا یانیک کاراسکو در آستانه ورود به محوطه جریمه بود. با این حال، در حالی که سیتی هنوز در پایتخت اسپانیا به سر می برد، سفر به سانتیاگو برنابئو به طرز عجیبی در حال حاضر دور از دسترس است و قرار ملاقات ومبلی با لیورپول اکنون در معرض دید عموم است.

همچنین، گواردیولا امیدوار است که وقتی بازیکنانش به مادرید بازگردند، بیشتر آن بریدگی‌ها و کبودی‌ها بهبود یابد. سیتی ممکن است از این حمله واقعی اتلتیکو جان سالم به در برده باشد، اما چقدر طول می کشد تا همه آن‌ها به طور کامل بهبود یابند؟

جاناتان اسمیت - GOAL

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز