خبرگزاری کار ایران

شریفات: آلومینیوم قهرمان جام حذفی می‌شود/ پنالتی پرسپولیس درست نبود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۵۱۰

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم با کیفیت و کامبک نشان داد شایسته قهرمانی جام حذفی است.

اسماعیل شریفات در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: این بازی برای ما خیلی خوب بود؛ اما در نیمه اول آنطور که دلم میخواست از بازی لذت نبردم. شاید تیم ما تحت تاثیر جو ورزشگاه آزادی و حضور تماشاگران تیم پرسپولیس قرار گرفته بود. در نیمه دوم کاری کردیم که پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت. 

وی افزود:‌ بازی بزرگ، بازیکن بزرگ می‌خواهد. بازیکنان آلومینیوم مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نشان دادند که واقعاً بزرگ هستند. البته ما برای پیروزی یک بر صفر یا 2 بر صفر به تهران آمده بودیم؛ منتهی شرایط بازی طوری پیش رفت که دو مرتبه عقب افتادیم و کامبک کردیم. در آن شرایط و مقابل پرسپولیس کامبک زدن آسان نیست. 

*پیش‌بینی فینالیست‌های جام حذفی

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ما از اولین بازی جام حذفی قرعه لیگ برتری داشتیم و مانند بقیه رقبا با تیم‌های دسته پایین‌تر بازی نکردیم. با وجود این فشار تا حالا فجرسپاسی، سپاهان و پرسپولیس را حذف کردیم و قصد داریم در این جام قهرمان شویم. با اینکه خلیج فارس ماهشهر تیم خوبی است و شگفتی‌ساز شده؛ فکر می‌کنم آلومینیوم و استقلال به فینال می‌رسند. تیم ما هم با کیفیت و کامبک نشان داد شایسته قهرمانی جام حذفی است. استقلال در لیگ برتر قهرمان می‌شوند ما در جام حذفی. 

شریفات درباره اینکه آیا نگران نیست که هواداران استقلال از این جملات او ناراحت شوند، اظهار داشت: در حال حاضر بازیکن آلومینیوم اراک هستم و با تمام وجود برای این تیم تلاش می‌کنم. تیم ما واقعاً در جام حذفی خوب بوده است. ما مستحق قهرمانی هستیم و اگر در فینال مقابل استقلال قرار بگیرم تمام تلاشم برای گلزنی انجام می‌دهم.

* خویشتنداری مقابل پنالتی مشکوک پرسپولیس

وی پیرامون اینکه که با وجود پنالتی مشکوک پرسپولیس بازیکنان آلومینیوم اراک خویشتنداری نشان دادند. تصریح کرد: بازیکنان تیم ما در لیگ برتر، تجربه لازم را کسب کردند. واقعاً میثم مجیدی از خود خویشتنداری خوبی نشان داد. درباره اینکه پنالتی بود یا خیر؟ نمی‌دانم. درگیر بازی بودم و نتوانستم صحنه را ببینم. اما طبق تصاویر تلویزیونی که بعد بازی دیدم بعید می‌دانم پنالتی بوده باشد. 

*رحمتی برای تیم وقت می‌گذارد

او درباره تاثیر حضور مهدی رحمتی بر روی نتایج آلومینیوم اراک گفت: حضور مهدی رحمتی از نظر روحی و روانی به تیم ما کمک کرد. او حداقل 3 یا 4 مرتبه بازی پرسپولیس را با حضور بازیکنان آنالیز کرد و نکات مورد نیاز در این مسابقه را گوشزد کرد. رحمتی خیلی برای تیم وقت می‌گذارد و همین روحیه باعث تاثیر در نتیجه تیم شده است. 

*اعتراض پرسپولیسی‌ها درباره برخورد توپ به محمدزاده

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیرامون اعتراض پرسپولیسی‌ها درباره برخورد توپ به دست وحید محمدزاده تصریح کرد: آنقدر محوطه جریمه شلوغ بود که نمی‌توان درباره پنالتی صحبت کرد. تشخیص آن صحنه برای هر داوری غیرممکن بود. حتی به کمک  VAR هم تشخیص پنالتی سخت بود. 

*گلزنی مقابل پرسپولیس

شریفات در پایان گفت: دوست داشتم در بازی پرسپولیس گلزنی کنم؛ اما قسمت نبود پشت ضربه پنالتی قرار بگیرم. البته برای ما مهم پیروزی تیم بود که رخ داد و به مرحله بعد صعود کردیم. دوست دارم در مراحل بعد برای تیم کار مثبت انجام بدهم و در فینال گلزنی کنم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز