خبرگزاری کار ایران

هفته سی و یکم لالیگا اسپانیا

لوانته 2 - بارسلونا 3 ؛ پیروزی سخت شاگردان ژاوی در دقایق پایانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۲۱۴

بارسلونا در ادامه روند درخشانش تحت هدایت ژاوی در دیدار خارج از خانه مقابل لوانته به برتری سه بر دو دست یافت.

به گزارش ایلنا، از هفته سی و یکم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، تیم مدعی بارسلونا در شهر والنسیا به میهمانی لوانته رفت و در دیداری تماشایی و پر حاشیه به برتری سه بر دو رسید.

بارسلونا که طی فصول اخیر همواره در زمین لوانته با مشکل مواجه شده است در این دیدار نیز همین‌ شرایط را داشت. لوانته در همان نیمه‌ نخست می‌توانست به گل برسد که این مهم‌ رخ نداد.

در دقیقه 52 بی‌احتیاطی‌ دنی آلوز موجب شد تا لوانته صاحب پنالتی شود و مورالس گل نخست لوانته را ثبت کرد.

سه دقیقه پس از آن توپ‌ به دست گارسیا مدافع بارسا برخورد کرد و داور بازهم اعلام پنالتی کرد. این مرتبه روجر پنالتی لوانته را زد که "ترشتگن" توپ را مهار کرد.

در دقیقه 59 زوج عثمان دمبله و اوبامیانگ بازهم برای بارسا گره‌گشا شد و ارسال دمبله را اوبامیانگ‌ تبدیل به گل تساوی کرد.

در دقیقه 63 حرکت تماشایی گاوی و پاس‌ او به پدری رسید و این هافبک جوان که لحظاتی از حضورش در میدان می‌گذشت با شوتی دقیق دومین گل بارسلونا را به ارمغان آورده و شرایط بازی را تغییر دهد.

در دقیقه 83 کلمنت‌ لنگله مدافع بارسا که دقایقی از حضورش در میدان می‌گذشت، مهاجم حریف را سرنگون کرد و داور برای سومین بار برای لوانته پنالتی گرفت تا گونزالو مرلو حساب کار را دو بر دو کند.

در دقیقه 92 ارسال یوردی‌ آلبا با ضربه سر عالی لوک‌ دی‌ یونگ تبدیل به گل سوم کاتالان‌ها شد تا دیگر تعویض ژاوی هم گلزنی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز