خبرگزاری کار ایران

پایان کار دختران ایران در سومین روز رقابت های مقدماتی جهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۶۲۲

تیم ملی تنیس دختران ۱۶ سال با شکست مقابل هند به کار خود در رقابت های مقدماتی جهان پایان دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ تیم ملی تنیس زیر ۱۶ سال کشورمان پس از دیدار مقابل تیم های ازبکستان و مالزی امروز در مرحله گروهی رقابت های مقدماتی جهانی (بیلی جین کاپ) با هند دیدار کردند. 

 در اولین مسابقه انفرادی نیلی عطفی با نتیجه (۵-۷ و ۰-۶) مقابل حریف هندی خود شکست خورد و‌ ماندگار فرزامی‌ با‌‌ نتیجه (۰-۶ و ۱-۶) مغلوب حریف خود شد. 

همچنین در بخش دونفره نیز تیم ایران با ترکیب نیلی عطفی و مهرانه ظهوریان با نتیجه ( ۱-۳ ret ) مقابل تیم هند به پیروزی رسید تا این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود هند به پایان برسد.

ماندگار فرزامی، مهرانه ظهوریان و نیلی عطفی به نمایندگی از کشورمان به همراه مونا نوریان مربی تیم دختران در این مسابقات به مصاف حریفان می روند. 

در این دوره از رقابت ها که با نام بیلی جین کاپ برگزار می شود نمایندگانی از کشورهای ایران، استرالیا، هنگ کنگ ، هند ، ژاپن، قزاقستان، مغولستان ،سنگاپور، ازبکستان و ویتنام حضور دارند. 

این مسابقات از ۱۵ الی ۱۸ فروردین ماه به میزبانی هند و در شهر دهلی نو برگزار می شود. 

یا آور می شود: فرشاد صفتی به عنوان سرپرست تیم اعزامی را همراهی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز