خبرگزاری کار ایران

دروازه‌بان پیکان: خطایم در حد اخراج نبود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۲۴۰

دروازه بان تیم فوتبال پیکان: به نظرم اخراج شدن سختگیرانه بود. باز هم کارشناسان می‌توانند جواب دهند.

به گزارش ایلنا، محمد ناصری، بعد از بازی پیکان و استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر بعد از تعطیلات، تمرینات منظمی انجام دادیم و به نتیجه‌ای که می‌خواستیم دست یافتیم. می‌توانستیم برنده شویم اما خواست خدا همین بود.

وی در پاسخ به این سوال که خطای او روی حسین‌زاده، مهاجم استقلال می توانست با کارت قرمز داور مواجه شود، عنوان کرد: به نظرم اخراج شدن سختگیرانه بود. باز هم کارشناسان می‌توانند جواب دهند.

دروازه‌بان پیکان درباره اینکه اخراج مدافع استقلال درست بود یا نه گفت: اگر مدافع استقلال خطا نمی‌کرد، بازیکن ما با دروازه‌بان تک‌به‌تک می‌شد. درباره این صحنه هم کارشناسان باید نظر دهند.

ناصری درباره اینکه دو سال قبل دچار مصدومیت شد و دو سالی از فوتبال دور بود، اظهار کرد: بعد از مصدومیت شرایط برای بازیکنان در ایران سخت است. کادر فنی پیکان اعتماد کردند و شرایطی را رقم زدیم که خوب پیش رفت. مصدومیتم از زمانی شروع شد که استراماچونی سرمربی تیم بود. من در تست ایفمارک متوجه شدم که رباط صلیبی من کشیده شده و فوتبال بازی کردن با این وضعیت خطرناک است و ممکن است فوتبالم تمام شود. با مشورتی که از پزشکان گرفتم، عمل کردم و مدتی از فوتبال دور بودم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز