خبرگزاری کار ایران

اسلحه ساده عنایتی برای توقف پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۷۸۶

سرمربی تیم فوتبال هوادار با راهکاری به ظاهر ساده دو مرتبه پرسپولیس لیگ بیست و یکم را متوقف کرده است.

به گزارش ایلنا، تیم‌های هوادار و پرسپولیس شب گذشته در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. از آنجا که شاگردان گل‌محمدی در کورس قهرمانی قرار دارند، نتیجه این بازی و کسب 3 امتیاز برای آنها اهمیت زیادی داشت. 

با این حال عملکرد مسلم حق شناس بارها دروازه هوادار را نجات داد، تا دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. البته سرخپوشان در دور رفت هم نتوانستند بنفش‌ها را شکست دهند. در آن بازی هفته نهم لیگ برتر هرچند شاگردان گل محمدی دو مرتبه دروازه بشاگردی را گشوند، اما گلر هوادار بارها دروازه تیمش را نجات داد تا در نهایت دو تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند. در هر دو مسابقه عنایتی از انگیزه گلرهایش به عنوان اسلحه تاثیرگذار در توقف پرسپولیس استفاده کرد. 

با این تفاسیر شاگردان عنایتی در مجموع دو بازی رفت و برگشت، مانع کسب 6 امتیاز کامل توسط پرسپولیس شده‌اند. سرخ‌پوشان تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر، 8 تساوی در کارنامه خود ثبت کردند. از مجموع 8 تساوی، 2 تساوی توسط عنایتی ثبت شده است. این امتیازات حساس برای تیمی مانند پرسپولیس در کورس قهرمانی قرار دارد، بسیار حیاتی بود. بنابراین ارزش کار عنایتی و شاگردانش در اولین سال صعود به لیگ برتر، بالا است. 

تا پیش از شروع لیگ بیست و یکم کمتر کسی فکر می‌کرد هوادار مقابل تیم بزرگی چون پرسپولیس فرصت خودنمایی داشته باشد. با این حال آنها در زمین مسابقه مانع کسب امتیازات مهمی توسط سرخ‌ها شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز