خبرگزاری کار ایران

شهرآورد ایتالیانو: کورس جذاب قهرمانی بین اینتر و یوونتوس

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۱۶۸

تیم اینتر در بازی حساس هفته سری آ امشب از ساعت 23:15 میهمان تیم یوونتوس خواهد بود.

به گزارش ایلنا، یوونتوس که به مدت 9 سال پیاپی قهرمان شده بود، سرانجام در فصل گذشته توسط همتایان خود در نراتزوری تسلیم شد، و دشمنان آشنا اکنون در رقابت قهرمانی کنونی هم شرکت کرده اند - البته به عنوان تیم سوم، پشت سر میلان و ناپولی.

پس از پیروزی 2-0 مقابل سالرنیتانا درست قبل از تعطیلات بین المللی، یووه در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت و اگرچه اینتر همچنان یک بازی را در اختیار دارد، آنها به موقعیتی دست یافته اند که باعث می شود رقبای خود را با پیروزی در استادیوم آلیانز با موفقیت پشت سر بگذارند.

اولین دیدار دو تیم در فصل 2021-22 به اکتبر بازمی‌گردد، زمانی که امتیازات در تساوی 1-1 به اشتراک گذاشته شد ما اینتر در شروع سال جدید میلادی از انتقام خود لذت برد. در آن مسابقه، سوپرجام ایتالیا راهی نراتزوری شد، چرا که الکسیس سانچز یک گل دیرهنگام را به ثمر رساند تا شاگردان آلگری به ضربات پنالتی نرسند.

آلگری از آن زمان تا حدی اقتدار را به یک تیم بیمار تحمیل کرده اما تیم او با شکست 3-0 در خانه مقابل ویارئال، یک بار دیگر در مرحله یک هشتم نهایی از لیگ قهرمانان اروپا غافلگیر شد.

با این وجود، آنها به آخرین دیدار پرمخاطب نزدیک می‌شوند و طولانی‌ترین دوره بدون باخت فعلی در سری A را دارند: 16 بازی، که در 11 بازی پیروز شده‌اند. در واقع، از پایان نوامبر، بیانکونری یکی از تنها دو تیم حاضر بین پنج لیگ برتر اروپایی بدون شکست باقی می ماند، به همراه سویا، مدعی قهرمانی لالیگا.

تیم اینتر تحت هدایت سیمونه اینزاگی پس از پایان دادن به سلطه داخلی یووه با کسب اسکودتو در بهار گذشته تحت سرمربی یعنی سابق آنتونیو کونته - اخیراً، البته با تأخیر، به عنوان بهترین مربی سال سری آ انتخاب شد - تیم اینتر سیمونه اینزاگی در نیم فصل اول به شیوه ای مشابه شروع کرده بود.

غول های میلانی قبل از قهرمانی سوپرجام در اوایل ژانویه، در زمانی که از برتری 11 امتیازی نسبت به یوونتوس لذت بردند و در صدر جدول قرار گرفتند، طی 8 بازی متوالی پیروز شدند. با این حال، از آن زمان تاکنون، برنامه ریزی چندانی انجام نشده است.

اینتر علاوه بر تلاشی پرشور اما در نهایت ناموفق برای پشت سر گذاشتن لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، تنها 11 امتیاز از 9 بازی اخیر خود در سری آ کسب کرده است - 10 امتیاز کمتر از میزبان خود در بازی امشب.

با کمرنگ شدن روند گلزنی‌ها، عمدتاً به دلیل بحران اعتماد به نفس برای لائوتارو مارتینز، نراتزوری در هر چهار بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ برتر به تساوی رسیده است. آنها همچنین در آخرین بازی در سن سیرو 1-1 توسط فیورنتینا متوقف شدند. اینتر قبل از آخرین تلاش خود برای متوقف کردن چنین افت نگران کننده ای، تنها یک برد از 15 بازی اخیر خارج از خانه خود مقابل یوونتوس در لیگ کسب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز