خبرگزاری کار ایران

مارتینز: لوکاکو باید چلسی را ترک کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۹۰۱

سرمربی بلژیک پیشنهاد می کند که لوکاکو باید چلسی را ترک کند تا حضور در جام جهانی را تضمین کند.

به گزارش ایلنا، مهاجم بلژیکی از ترکیب چلسی خط خورده و در خطر از دست دادن جایگاهش در تیم بلژیک است. این مهاجم از زمانی که تابستان گذشته از اینتر به استمفوردبریج بازگشت، با مشکل مواجه شده است.

لوکاکو 28 ساله هیچ یک از چهار بازی اخیر چلسی در لیگ برتر را شروع نکرده، زیرا از زمان پیروزی 4-0 مقابل برنلی در ابتدای ماه مارس روی نیمکت مانده است.

مارتینز به سان گفت: "ما در مورد بازیکنانی مانند روملو صحبت می‌کنیم که بیش از 100 بازی ملی انجام داده اند و بخشی از این گروه از بازیکنان هستند که تیم ملی را از درون می‌شناسند. من قصد قضاوت یا ارزیابی وضعیت هیچ بازیکنی را تا بعد از تابستان ندارم زیرا شرایط عادی نیست.

هنوز هفت ماه تا جام جهانی باقی مانده و احتمالاً به جزئیات احساس یک بازیکن در زمان نزدیک‌تر شدن به جام جهانی از الان خواهید پرداخت. اما بازیکنان زیادی وجود خواهند داشت که باشگاه‌شان را تغییر می دهند یا در تابستان احساس متفاوتی خواهند داشت. روملو باید در مورد احساس او در ماه سپتامبر مورد ارزیابی قرار گیرد، همان کاری که ادن هازارد و برخی دیگر انجام می دهند اما او یکی از بازیکنانی است که تابستان می تواند لحظه بزرگی برای دوران حرفه ای آنها باشد.

ما همیشه صحبت می کنیم. من رابطه بسیار نزدیکی با همه بازیکنانم دارم. من هرگز به بازیکنی نمی گویم که چه کاری انجام دهد، اما همیشه افکار خود را با هم در میان می گذاریم. در حال حاضر روملو در مکان خوبی قرار دارد. او خیلی متعهد است. او از قهرمانی در جام باشگاه های جهان خوشحال بود و قدم بعدی این است که فصل را با چلسی قوی به پایان برساند و مطمئن شود که می تواند احساس بسیار مهمی داشته باشد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز