خبرگزاری کار ایران

آندرانیک تیموریان: اسکوچیچ حق دارد در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند

کد خبر : ۱۲۱۳۷۰۱

هافبک اسبق تیم استقلال تهران امیدوار است دراگان اسکوچیچ با تیم ملی در جام جهانی موفقیت به دست بیاورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آندرانیک تیموریان، بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران می گوید امیدوار است با مهیا شدن شرایطی که خودش مدنظر دارد در فوتبال ایران به عنوان یک سرمربی فعالیت داشته باشد. مشروح صحبت های تیموریان که برای دراگان اسکوچیچ هم در مسیر جام جهانی قطر آرزوی موفقیت داشته را در ادامه می خوانید:

سال 1400 برای شما چطور بود؟

برای شخص خودم سوای اینکه برادر عزیزم را از دست دادم و ضربه بزرگی هم به خانواده تیموریان زد، بقیه اتفاقات همانند سال های گذشته بود و همه چیز اوکی بود. از دست دادن برادرم داغی بود که فراموش نشدنی است و واقعا خیلی سخت بود.

آندرانیک تیموریان چه زمانی وارد فوتبال می شود؟

من کنار فوتبال هستم و در حال رصد فوتبال هستم. ایستادم که در یک زمان مناسبی ورود کنم و اگر شرایط مهیا باشد و خواسته هایی که از نظر خودم دارم به امید خدا در خدمت فوتبال ایران هستم.

به عنوان یک فوتبالیست سخت ترین لیگی که در آن بازی کردی کدام لیگ بود؟

به نظر خودم لیگ برتر خیلی جذاب بود و سختی زیادی هم داشت.

چند بازیکن ایرانی هم در لیگ انگلیس داریم؛ چه توصیه ای به آنها داری؟

دوام آوردن آنها در لیگ برتر به توانایی فردی، تمرینات و چاشنی هایی که از خود در تمرینات می گذارند دارد. باید خیلی قوی کار کنند چون انگلیس لیگ پویایی دارد و بهترین بازیکنان در لیگ برتر هستند. در انگلیس همه تیم ها واقعا خطرناک هستند و همین باعث می شود که رقابت هم سخت و جذاب باشد. امیدوارم که بچه های ما بتوانند توانایی های خود در لیگ برتر انگلیس را اثبات کنند و جایگاه بزرگی به دست بیاورند.

الهیار صیادمنش یکی از بازیکنان استقلالی در انگلیس است. به نظر شما چه آینده ای پیش روی او خواهد بود؟

گفتم که همه چیز به خود بازیکنان بستگی دارد. طرز فکر و تمریناتی که شما دارید مسیرتان را مشخص می کند. با گفتن من صیادمنش به بالا و نه پایین نمی رود. همه چیز به خودش بستگی دارد.

نتایج تیم ملی ایران با دراگان اسکوچیچ در مسیر صعود به جام جهانی هم موفقیت آمیز بود.

خداراشکر که اسکوچیچ با تیم ملی ایران بهترین نتیجه به جام جهانی صعود کرده و برای او آرزوی موفقیت می کنم. بازیکنان در کنار کادرفنی تلاش زیادی داشتند و حق اوست که در جام جهانی کنار تیم ملی باشد. 

کدام تیم به نظرتان قهرمان جام جهانی می شود؟

این واقعا سوال سختی است؛ همه تیم ها در جام جهانی قابلیت کسب عنوان قهرمانی را دارند و رقابت واقعا سخت خواهد بود.

شما طرفدار کدام تیم هستید؟

فقط تیم ملی ایران. خارج از ایران فکر نکردم که کدام تیم را دنبال کنم. امیدوارم که تیم ملی ایران موفق باشد.

خط میانی استقلال و همینطور تیم ملی را به عنوان یک هافبک چطور ارزیابی می کنید؟

به نظرم خط هافبک استقلال بد کار نکردند و توانایی های بازیکنان البته به نظرم بیشتر از چیزی است که در مسابقات می بینیم. همه چیز بستگی به پازل تاکتیکی سرمربی و کادرفنی دارد که البته در بازی های باشگاهی به نظرم یک مقدار محدود است. در مورد تیم ملی هم خداراشکر همه خوب کار کردند و امیدوارم که در جام جهانی هم خوب بدرخشند.

نظر شما درباره میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال چیست؟

به نظرم میرشاد ماجدی خیلی در فدراسیون فوتبال زحمت کشیده و حق اوست که در این جایگاه باشد. امیدوارم چه به صورت موقت یا به صورت دائم بتواند ماهیت فوتبال ایران را شفاف تر و تمیزتر درست کند و از این نابسامانی فدراسیون فوتبال دربیاید.

به مربیگری در استقلال هم فکر می کنی؟

گفتم که شرایط باید مهیا باشد. به فکر کردن و فکر نکردن نیست؛ امیدوارم که اگر همه چیز مهیا بود روزی این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز