خبرگزاری کار ایران

ترکیب ایده آل پیتر اشمایکل: بدون ستاره‌‌ای از لیورپول اما حضور شوکه کننده از چلسی!

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۳۲۲

دروازه بان افسانه‌ای باشگاه منچستریونایتد تیمی بی‌رحم و در عین حال درجه یک از بازیکنان خارجی لیگ برتر را انتخاب می‌کند...

به گزارش ایلنا، دروازه بان افسانه‌ای باشگاه منچستریونایتد تیمی بی‌رحم و در عین حال درجه یک از محصولات خارجی لیگ برتر را انتخاب می‌کند...

دروازه بان: ادوین فن در سار

"کسی که همیشه او را تحسین می کردم، حتی در اوایل دوران حرفه ای اش در آژاکس و یوونتوس. در شش سال حضور در اولدترافورد، او به منچستریونایتد کمک کرد تا سه فینال لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و از درون دروازه به آنها ثبات زیادی داد."

دفاع راست: دن پترسکو

"او نحوه بازی مدافعان کناری در لیگ برتر، ورود به داخل محوطه جریمه، و همچنین همپوشانی و درگیر شدن در حملات را تغییر داد، و گرفتن او بسیار سخت بود. شما اغلب او را در محوطه جریمه حریف می بینید که می خواهد روی یک سانتر ضربه بزند، اما او هرگز از وظایف دفاعی خود شانه خالی نمی کند."

مدافع میانی: یاپ استام

دقیقاً خلق و خوی مناسبی که از یک مدافع می خواهید - او عصبانی بود و عاشق دفاع بود! اگر خوشحال نبود (چند مسابقه داد و فریاد داشتیم) و حتی گل زد، هرگز از اینکه دستورات را صادر کند، نمی‌ترسید. من به سختی فکر می کنم که آیا او نقصی دارد یا خیر. عالی، کاملاً عالی بود."

مدافع میانی: نمانیا ویدیچ

"زمانی وارد زمین شد که منچستریونایتد به شدت کمبود یک مدافع غیرمعمول را داشت. تکل زننده تمام عیار، هرگز نمی ترسید که توپ را به صورت واضح وارد دروازه کند اما در عین حال از نظر تاکتیکی بسیار آگاه بود. او پا یا سر خود را به نفع تیم در معرض خطر قرار می داد - به عنوان یک دروازه بان شما این را دوست دارید."

دفاع چپ: پاتریس اورا

"وقتی یونایتد گابریل هاینزه را داشت، می‌پرسیدم چرا او را به خدمت گرفتند، اما بعد می‌بینید که او چه چیزی را به تیمش آورده و دلیل آن را می‌فهمید. یک مدافع مستحکم، عالی در جلو و یک رهبر. او در فصول دوره سختی را پشت سر گذاشت، اما در توانایی او شکی نیست."

هافبک راست: کریستیانو رونالدو

چه چیز بیشتری برای گفتن هست؟ به هواداران یونایتد و بی طرف ها لحظات هیجان انگیزی داد که هرگز فراموش نخواهند کرد. یک گلزن بزرگ و یک گلزن عالی. زمانی که او در تیم جوانان بود در اسپورتینگ لیسبون بودم و آنها گفتند که می تواند به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شود. حق داشتند."

هافبک مرکزی: پاتریک ویرا

"یک هافبک همه کاره عالی. من قبلاً مشتاق بازی کردن با او بودم زیرا او باعث شد که همه ما سطح بازی خود را بالا ببریم. آرسنال تیم فوق‌العاده‌ای داشت، اما من کاملاً معتقدم که بدون او 25 درصد ضعیف‌تر می‌شدند. ما روی کین را داشتیم، آنها ویرا - این یک رقابت بزرگ بود."

هافبک مرکزی: مایکل اسین

"به نظر می رسید همیشه در جایی است که توپ هم هست. بدنی و انرژی او بی رقیب است - او در تمام بازی دفاع می کند و حمله می کند، بدون اینکه حتی یک مقدار خسته شود. در اوج، تماشای او فوق‌العاده است، و حیف شد که مصدومیت او را با افت رو به رو کرد."

بال چپ: دیوید ژینولا

او در تمام باشگاه‌هایی که برای آنها بازی می‌کرد دوست داشتنی بود - به نظر می‌رسید همه چیز را در کمد خود داشت. هنوز گلی که او به من زد وقتی 5-0 به نیوکاسل باختیم را به یاد دارم. او گری نویل را مانند یک مهاجم غلت داد و با پای راست خود توپ را در گوشه بالا پرتاب کرد. من هرگز شانسی برای مهار آن ضربه نداشتم."

مهاجم: تیری هانری

به غیر از او چه کسی باید باشد؟ او زمان برد تا حل شود، اما ارزش صبر کردن را داشت. سریع، برازنده، هوشمند - واقعا درخشان. یکی از آن بازیکنانی که دروازه‌بانان و مدافعان به بازی خوب مقابلش افتخار می‌کنند (نه اینکه خیلی وقت‌ها بر او غلبه می‌کردند)."

مهاجم: اریک کانتونا

"از نظر من، او مسئول پیشرفت لیگ برتر به همان سرعتی بود که اتفاق افتاد. همه به سراغ او رفتند، چه جنجال و چه بدون جنجال. او کاریزما و نبوغ را به همان اندازه از خود به نمایش گذاشت و با فاصله زیادی بهترین بازیکن تاریخ لیگ برتر است. افتخاری بود که با او بازی کردم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز